Prvo mesečno srečanje v letu 2020 bomo namenili odkrivanju trendov, kaj se dogaja na zelo različnih področjih življenja, družbe in posla. Ne bomo govorili o enodnevnicah, ampak skušali pogledati, kam se razvija prehrana, genetika ... Vse s ciljem, da si razširimo obzorja in morda dobimo kakšno poslovno oziroma podjetniško idejo. Zanimivo za vse, ki vas zanima kaj se dogaja okoli vas in kam gre razvoj družbe, znanosti ...
Maša Judar (GenePlanet) bo predstavila, kaj nas čaka na področju zdravja: "Človeka je od nekdaj gnala želja po raziskovanju, po spoznavanju sveta, ki ga obdaja, in tistega, ki ga sestavlja. Ko je odkril genetiko, je spoznal temelj svoje raznolikosti. Ko pa je odkril, da jo lahko manipulira, je človek uzrl potencialno prihodnost: brez bolezni, svet popolnih ljudi. A ta vizija prihodnosti ima tudi temno plat. Z znanjem namreč pridobimo tudi veliko odgovornost. Kako torej poskrbeti, da bomo vlak, ki drvi po poti genetskega napredka, usmerili v ustvarjanje boljše prihodnosti za vse?"
Maj Hrovat, soustanovitelj podjetja Bevo, ki se ukvarja z razvojem tehnologij na področju plant-based (rastlinskih) živil, nam bo predstavil trende na področju živilstva in prehrane. Nove tehnologije, nove sestavine, globalizacija, vplivi na okolje in informiranost potrošnikov v 21. stoletju namreč močno vplivajo na to, kaj bo naša hrana v prihodnosti. Rastoča populacija milenijcev in generacije Z, ki imajo povsem drugačen slog prehranjevanja kot njihovi starši, obeta drastične spremembe v tem, kateri živilski izdelki bodo poželi največ uspeha in kateri ne bodo preživeli na trgu. Nove razsežnosti v živilski industriji odpirajo ogromno tržnih priložnosti in zato se jih splača zagrabiti.
Janez Križan, A1 Slovenija, se ukvarja s področji, ki so danes zelo zanimiva za marketingaše, predvsem z razvojem novih poslovnih modelov in invoacij, ki bazirajo na sodobnih tehnologijah in naslavljajo industrijske vertikale, kot so energetika, proizvodnja, prodaja in logistika. Janez nam bo na praktičnih primerih prikazal priložnosti in izzive, ki jih bo prineslo omrežje 5G.
Mitja Jermol (Institut Jožef Štefan) bo z domačimi in mednarodnimi primeri pokazal, kako AI in tehnologija že danes spreminjata marketing. Kako se bo spremenilo segmentiranje potrošnikov, napovedovanje povpraševanja, iskanje novih tržnih potencialov? Kako že danes lahko odkrivamo zakonitosti na trgu in v družbi s pomočjo javno dostopnih podatkov? Kako se bo spremenilo znanje, ki ga bo potreboval marketingaš v prihodnje? Nekaj odgovorov nam bodo ponudili primeri Mitje Jermola.