Program

Dogodek

Na septembrskem mesečnem srečanju DMS se bomo posvetili trajnosti. O tej temi v marketinški javnosti ogromno govorimo in razmišljamo, tokrat pa smo v našo družbo povabili tri gostje, ki nam bodo to področje predstavile na konkretnih primerih iz prakse.

Tanja Subotić Levanič (Pivovarna Laško Union): Kaj vse vključuje trajnostni razvoj z vidika podjetja – primer Pivovarna Laško Union

V prispevku bomo spoznali, kaj vse dejansko vključuje trajnostni pogled na poslovanje. Presenečeni boste, kako trajnost odpira in podpira nove priložnosti ter predstavlja ključ dolgoročne uspešnosti podjetja oziroma znamke.

Odkrili bomo tudi, kako so v podjetju celostno pristopili k vprašanjem trajnostnega razvoja in kako ga živijo v skoraj 200 letni zgodovini podjetja Pivovarna Laško Union. Koristno za vse, ki bi želeli razumeti širino in priložnosti trajnostnega poslovanja. Za tekače na dolge proge.

Mojca Markizeti (Iskraemeco): Konkretizacja trajnostne usmeritve za ohranitev in odpiranje novih poslovnih priložnosti – praktične izkušnje

V prispevku bomo slišali, kako so v Iskraemecu med prvimi v svoji industriji pristopili k implementaciji trajnostnega razvoja v strategijo in prakso. Njihove stranke so že pred šestimi leti začele postavljati vedno višje in konkretnejše zahteve glede trajnostnega razvoja v poslovanju in pri izdelkih oziroma rešitvah, ki jih je ponujalo podjetje. Za ohranitev in odpiranje novih poslovnih priložnosti so morali v podjetju tako trajnostno naravnanost precej "konkretizirati".

Kako so to naredili, kakšni so rezultati in kaj mora o tem vedeti marketingaš – o tem bo govorila Mojca Markizeti, ki navdušencem nad trajnostnim poslovanjem kot dodatno branje predlaga:

Nataša Češnovar Gregorc (Atlantic Droga Kolinska): Kako postaviti trajnostno strategijo v praksi? – primer Argeta

V prispevku bo pokazano, kako lahko trajnostni program postavimo tudi na nivoju blagovne znamke. Spoznali bomo, kako so se definiranja trajnostne strategije lotili pri Argeti – kakšen je bil proces, kdo je bil vključen, kaj vse vključuje, kakšni so cilji ... Spoznali bomo tudi nekaj praktičnih izkušenj oziroma naukov, kaj narediti ob ugotovitvi, da določene "eko", "bio" aktivnosti pravzaprav niti niso toliko trajnostno naravnane. Zelo praktično in koristno za vse, ki želite trajnost preliti v prakso in poslovno uspešnost.

Septembrsko mesečno srečanje bo v ponedeljek, 28. septembra, ob 17:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana). Število mest je zaradi aktualne situacije omejeno.
Komu je dogodek namenjen?

Primož Hvala: "Dogodek je še posebej namenjen vsem, ki mislimo, da je trajnost zbiranje zamaškov in odmetavanje plastenk v zabojnike z rumenim pokrovom."

DMS webinar na temo trajnosti

V mesecu juniju smo v Društvu za marketing Slovenije pripravili webinar, na katerem je o trajnosti v marketingu predaval Jaka Dobnik (Deloitte). Podroben vsebinski povzetek predavanja je na voljo tukaj. Posnetek je za člane DMS v celoti na voljo v naši digitalni knjižnici.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam