Program

Dogodek

Na drugem letošnjem marketinškem ponedeljku gostimo vedno zanimivega in aktualnega Andraža Zorka (Valicon). Pravzaprav nikoli ne zmanjka tem, o katerih se lahko pogovarjamo z raziskovalcem družbe in sveta okoli nas. Andraž je bil naš redni sogovornik skozi različne valove aktualne zdravstvene situacije in glede na hitre spremembe v svetu okoli nas je vedno znova zanimivo slišati, kakšni so aktualni podatki o uporabnikih in kako se mora nanje odzvati marketing.

Drugi januarski marketinški ponedeljek bo v ponedeljek, 18. januarja, ob 15:00.

Z gostom bomo podrobno analizirali podatke, ki jih je družba Valicon zbirala v zadnjih mesecih. Razmišljali bomo o tem, kako se bodo uporabniki spremenili ob morebitnem tretjem valu. Zanimalo nas bo tudi, kako se lahko marketing pripravi na leto 2021? Se bodo uporabniki vedli podobno kot v letu 2020? Preverimo na tokratnem marketinškem ponedeljku!

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam