Program

Dogodek

Količina podatkov v marketingu se povečuje iz dneva v dan. Za marketinške aktivnosti uporabljamo različne spletne storitve, zato moramo podatke za analizo spremljati ločeno ali pa jih ročno združevati v Excelovih tabelah. V četrtek, 7. februarja, vas ob 12. uri vabimo, da na webinarju poglobite svoje znanje na področju obdelave podatkov.

Na webinarju vam bomo pokazali, kako lahko z orodjem Power BI oblikujete marketinške metrike, ki vsebujejo podatke iz različnih virov. Microsoftovo orodje Power BI po Gartnerju zaseda vodilno mesto v Magic Quadrantu za platformo Analytics in Business Intelligence.

Webinar bo potekal v četrtek, 7. februarja ob 12:00. Vsem, ki se boste registrirali, bomo poslali tudi povezavo do posnetka webinarja. Webinarji so na voljo le članom DMS in so zanje brezplačni.
Na enournem webinarju boste izvedeli:
  • kaj je Power BI,
  • kako namestite brezplačno verzijo Power BI,
  • kako povežete različne vire podatkov (Google analytics, LinkedIN, Facebook, CRM, Marketing Campaigns solution …),
  • kakšen je postopek hitre priprave interaktivnih poročil za spremljanje marketinških metrik,
  • kako lahko spremljate marketinške metrike tudi na mobilnih napravah.

V svet analitike vas bo popeljal izkušeni predavatelj podjetja B2, Aljoša Željeznov, ki bo po predstavitvi odgovarjal tudi na vaša vprašanja. S predavateljem se bo pogovarjala Bojana Korošec.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam