Si želite prenoviti celoten digitalni ekosistem, pa ne veste kako se tega lotiti? Kako pripraviti načrt in koga vključiti v projekt? Na podlagi česa sprejemati odločitve?
Za vsak uspešen projekt potrebujete načrt in ekipo. Na novembrskem Marketing TOPXu bomo na praktičnih primerih pokazali, kako se lotiti projekta digitalne prenove, katere dokumente in rešitve je treba pripraviti ter kako je smiselno sestaviti ekipo. Svoje izkušnje nam bodo zaupali:
Izobraževanje je namenjeno vsem, ki so odgovorni za spletno mesto ali pa so del ekipe, ki ga soustvarja. Poudarek bo na projektih za večja podjetja ali korporacije. Zagotovo pa boste tudi odgovorni v manjših ekipah ali podjetjih na izobraževanju našli marsikaj zanimivega, kar lahko prenesete v prakso.
Del izobraževanja bo posvečen tudi izbiri tehnologije, kako se tega praktično lotiti ter katere informacije in dejavnike je treba upoštevati pri tej odločitvi. Udeleženci boste pridobljeno znanje lahko uporabili pri praktičnih nalogah, saj bo del izobraževanja oblikovan tudi kot delavnica..
Marketing TOPX je poglobljeno izobraževanje o izbrani marketinški temi, ki vas bo opremilo s ključnimi znanji, brez katerih ne gre v marketinškem svetu. Strokovnjaki posamezno temo osvetlijo iz različnih zornih kotov ter ob tem predstavijo dobre prakse in uporabne primere. Prvi marketinški TOPX smo pripravili oktobra leta 2014 z naslovom Marketinški plan in marketinška učinkovitost. Od tedaj smo jih uspešno izvedli že več kot 40.