Program

Dogodek
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 149 € + DDV.

Si želite prenoviti celoten digitalni ekosistem, pa ne veste kako se tega lotiti? Kako pripraviti načrt in koga vključiti v projekt? Na podlagi česa sprejemati odločitve?

Za vsak uspešen projekt potrebujete načrt in ekipo. Na novembrskem Marketing TOPXu bomo na praktičnih primerih pokazali, kako se lotiti projekta digitalne prenove, katere dokumente in rešitve je treba pripraviti ter kako je smiselno sestaviti ekipo. Svoje izkušnje nam bodo zaupali:

  • Erik Renko - vodja digitalnega marketinga pri NLB d.d. in izkušeni digitalec, ki je že aktivno sodeloval na različnih področjih marketinga, začel je v tržem raziskovanju in analitiki ter nadaljeval do digitalnega oglaševanja, vodenja in upravljanja spletnih projektov ter priprave marketinških strategij.
  • Tomaž Pristovnik - tehnični direktor pri agenciji Renderspace in izkušen svetovalec na področju tehnologije, web designa in martecha. Naročnikom pomaga izkoristiti digitalni potencial njihovih poslovnih procesov.
  • Mateja Jugovic - direktorica produktnega in projektnega vodenja pri agenciji Renderspace z več kot 15 let izkušenj z vodenjem razvojnih in integriranih komunikacijskih projektov ter strateškim planiranjem in načrtovanjem projektov.
  • Benjamin Rančič - direktor potrošniške izkušnje (XD) pri agenciji Renderspace, odgovoren za vodenje in povezovanje najboljših strokovnjakov, ustvarjanje idej, razumevanje poslovnih modelov in razvoj inovativnih platform.

Izobraževanje je namenjeno vsem, ki so odgovorni za spletno mesto ali pa so del ekipe, ki ga soustvarja. Poudarek bo na projektih za večja podjetja ali korporacije. Zagotovo pa boste tudi odgovorni v manjših ekipah ali podjetjih na izobraževanju našli marsikaj zanimivega, kar lahko prenesete v prakso.

Del izobraževanja bo posvečen tudi izbiri tehnologije, kako se tega praktično lotiti ter katere informacije in dejavnike je treba upoštevati pri tej odločitvi. Udeleženci boste pridobljeno znanje lahko uporabili pri praktičnih nalogah, saj bo del izobraževanja oblikovan tudi kot delavnica..

Pridružite se nam na Marketing TOPXu v petek, 24. novembra, v Kristalni palači (BTC).
Marketing TOPX bo v petek, 24. novembra, ob 9.00 v Kristalni palači v BTC.

Marketing TOPX je poglobljeno izobraževanje o izbrani marketinški temi, ki vas bo opremilo s ključnimi znanji, brez katerih ne gre v marketinškem svetu. Strokovnjaki posamezno temo osvetlijo iz različnih zornih kotov ter ob tem predstavijo dobre prakse in uporabne primere. Prvi marketinški TOPX smo pripravili oktobra leta 2014  z naslovom Marketinški plan in marketinška učinkovitost. Od tedaj smo jih uspešno izvedli že več kot 40.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam