Program

Dogodek

Odličnost je beseda, ki jo vsakdo zelo rad sliši. Že iz šolskih dni smo vajeni, da beseda označuje presežke, odličnost je nekaj, kar označuje zelo visok, celo najvišji nivo in po odličnjakih se zgledujejo vsi ostali. Če besedi odličnost dodamo marketing, dobimo nagrado, ki smo jo jubilejno peto leto na Slovenski marketinški konferenci podelili podjetjem, ki odlično poznajo svojo branžo in z inovativnimi ter celostnimi marketinškimi pristopi premikajo raven marketinga v panogi na novo, višjo raven.

Junijsko mesečno srečanje DMS bo v ponedeljek, 17. junija, ob 17:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana).

Na junijskem mesečnem srečanju DMS bomo gostili veliko korporacijo, družinsko podjetje in digitalno družbo. Podjetja mnogih razlik, ki pa jim je skupno odlično marketinško delovanje v svojih panogah. Podjetja Zavarovalnica Triglav, Lumar IG in Ceneje bodo z nami delila premike, s katerimi so postali marketinško odlično podjetje, skozi debato pa bomo pokukali še globlje – v osrčje marketinškega delovanja podjetij, ki so v letošnjem letu prejela nagrado marketinška odličnost. Na mesečnem srečanju ne bomo govorili o nagradi, ampak o doseganju odličnosti. Toplo vabljeni torej vsi, ki strmite svoji marketinški odličnosti.

V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 17. junija, ob 17:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Z nami bodo Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za marketing v podjetju Zavarovalnica Triglav, Marko Lukić, direktor podjetja Lumar IG in Darko Dujič, direktor družbe Ceneje d.o.o.

Vsako od podjetij bo predstavilo kratko predstavitev in z nami delilo 3 premike, 3 ključne stvari, ki so jih naredili za dosego odličnosti. V drugem delu se bo Primož Hvala pogovarjal z našimi gosti. Kot vedno ste vabljeni, da gostom zastavite tudi vaša vprašanja.

Izhodiščna vprašanja pogovora:
  • Kdo vodi spremembe v marketinško odličnih podjetjih?
  • Kako prepričati vodstvo v pomembnost marketinga kot soustvarjalca strategije podjetja?
  • Kako marketing implementirati v osrčje delovanje podjetja?
  • Kaj ste v preteklosti počeli narobe in danes počnete odlično?
  • Kakšni so vaši cilji v prihodnosti, kje so področja, kjer vidite možnost za nadaljnji marketinški razvoj?

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam