V marketinški skupnosti veliko govorimo o trajnosti. Sodobni uporabniki zaupajo podjetjem, ki delujejo trajnostno, zaupanje pa je temelj dobrega odnosa med blagovno znamko in uporabnikom. Področje trajnosti je tako za marketingaše zelo zanimivo, polno priložnosti, a kako jih resnično izkoristiti?
Na junijski DMS webinar smo povabili Jako Dobnika (Deloitte), poslovnega svetovalca, ki ima bogate izkušnje z upravljanjem blagovnih znamk.
Junijski DMS webinar bo v torek, 23. junija, med 11:00 in 12:00.
O smo govorili?
- Primeri trajnostnih poslovnih modelov (storitve / izdelki) in marketinških pristopov.
- Vpliv trajnostnega razvoja na 4P modele projektov in podjetij.
- Umestitev trajnostne komponente v marketinško strategijo podjetja.
- Priložnosti in izzivi prihodnosti.
Nekaj podatkov o trajnosti in njenemu vplivu na uporabnike:
- Več kot tretjina potrošnikov je pripravljena za trajnostne izdelke plačati več kot 25 % višjo ceno.
- Mlajše generacije so vse bolj trajnostno ozaveščene. Kar 73 % milenijcev je za trajnostne izdelke pripravljeno plačati več.
- Trajnost predstavlja enega najpomembnejših elementov grajenja uporabniške zvestobe ter posledične rasti prihodkov. Trg trajnostnih izdelkov je tako med letoma 2013 in 2018 prispeval kar 50 % celotne rasti pakiranih potrošniških izdelkov.
- Zgolj iskren trajnostni marketing prinaša mnoge pozitivne učinke na samo poslovanje in ugled organizacije! Male ali velike polresnice in laži na trajnostni ugled podjetja vplivajo podobno, a v nasprotni smeri.
V predstavitvi smo se dotaknili vprašanj:
- Kako lahko podjetja naredijo svoje prve korake v svet trajnostnega marketinga?
- Kateri elementi trajnosti imajo največji vpliv na uporabnika?
- Kateri so najpomembnejši vidiki trajnostnega marketinga?
Predavatelj je predstavil zgodbo podjetja, ki je kljub aktivnemu nagovarjanju uporabnikov po manjši potrošnji njihovih izdelkov, že v naslednjem letu doseglo 30 % rast prihodkov.
Komu je izobraževanje namenjeno?
DMS webinar je namenjen vsem, ki želite trajnost vključiti med elemente vaše blagovne znamke. Vabljeni vsi, ki želite eno uro strateško razmišljati o tem, kako je lahko trajnost gonilo rasti podjetja v prihodnosti. Izobraževanje je brezplačno za vse člane DMS.