Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
Pridružite se 9. generaciji Marketinške akademije za mlade talente - programu, ki vam omogoča strokovni in osebni razvoj.
A kljub temu ni treba ustvarjati dolgočasnih, vljudnostnih vsebin, lahko si privoščimo čustva, sproščenost, zabavnost, seveda na inteligenten in spoštljiv način, je na DMS Taktiku B2B taktike razkrivala Ajda Novak (OTB Marketing).
Če boste imeli kakovostno vsebino, če boste svoje znanje in kredibilnost izkazovali skozi različne načine komuniciranja, tudi, če boste zabavni in sproščeni, ne boste prejeli nobene negativne konotacije, prej boste bolj zanimivi.« Ajda Novak
Podjetja bi morala za vsako stopnjo prodajnega lijaka vedeti, kaj je cilj oz. kaj si s posameznimi aktivnostmi želijo doseči in kaj bodo storili v naslednjem koraku. Ajda Novak svetuje, da popišete vse aktivnosti in strukturirate celoten postopek. »Če ne gradimo zavedanje, bomo stranke težko pripeljali v srednji del prodajnega lijaka, zato je v zavedanje treba vložiti dovolj sredstev, sicer se zgodi, da zmanjka kontaktov za obdelovanje v naslednjih točkah prodajnega lijaka,« je opozorila Ajda Novak. Za spodnji del prodajnega lijaka je ključno, da ste jasni in konkretni, pogosta napaka je namreč, da tudi v tem delu ponujamo zgolj vsebine. Opozorila je tudi, da naj bodo vaše študije primerov jasne, praktične in konkretne. Naj bralcu in potencialni stranki prinesejo dodatno vrednost in podajo kakšno idejo, kako bi se lahko lotili lastnih izzivov.
Ajda Novak je predstavila primer učinkovite B2B kampanje in nujne elemente, ki jih morate poznati, preden se te kampanje lotite:
1. Poznati morate svoje prednosti ter jih vključite v vse kanale komuniciranja
2. Poznati morate tudi svoje slabosti, kje je konkurenca boljša (saj poskušamo te čim bolj omejiti z našimi drugimi prednostmi)
3. Pri SEO se ne osredotočite na t. i. short- tail ključne besede, ampak na long-tail ključne besede, saj bo tako relevantnost našega zadetka precej večja, čeprav bo promet po teh ključnih besedah manjši
4. Pripravite analizo konkurence, pri čemer se, četudi poslujete zgolj v Sloveniji, ne omejujete zgolj nanjo
5. Naredite raziskavo ključnih besed, saj tako bolje razumete, kaj vaše stranke iščejo in kako raziskujejo ter na katerih kanalih se zadržujejo
6. Personalizirajte kampanje za velike stranke
7. Za pomoč in poenostavitev si lahko ustvarite tabelo, kamor vpišete katero ciljno skupino nagovarjate, v kateri fazi prodajnega lijaka jih želite pridobiti in kakšen tip kampanje boste pri tem izvedli
8. Najpomembneje je, da je komuniciranje strukturirano in da v vsaki fazi procesa veste, kje ste in kaj počnete
Primeri slabe prakse v B2B marketingu:
Ob ogledu posnetka v DMS Labu boste podrobneje spoznali najbolj pogoste in najbolj učinkovite kanale v B2B marketingu, o katerih je Ajda Novak izdala tudi nekaj nasvetov za uspešno uporabo, izvedeli pa boste še: