Tudi v B2B svetu nagovarjamo ljudi, res pa je, da je odločevalcev več, nakupni proces je daljši, okoliščine pa so bolj kompleksne.

Pridružite se 9. generaciji Marketinške akademije za mlade talente - programu, ki vam omogoča strokovni in osebni razvoj.

A kljub temu ni treba ustvarjati dolgočasnih, vljudnostnih vsebin, lahko si privoščimo čustva, sproščenost, zabavnost, seveda na inteligenten in spoštljiv način, je na DMS Taktiku B2B taktike razkrivala Ajda Novak (OTB Marketing).

Če boste imeli kakovostno vsebino, če boste svoje znanje in kredibilnost izkazovali skozi različne načine komuniciranja, tudi, če boste zabavni in sproščeni, ne boste prejeli nobene negativne konotacije, prej boste bolj zanimivi.« Ajda Novak

Podjetja bi morala za vsako stopnjo prodajnega lijaka vedeti, kaj je cilj oz. kaj si s posameznimi aktivnostmi želijo doseči in kaj bodo storili v naslednjem koraku. Ajda Novak svetuje, da popišete vse aktivnosti in strukturirate celoten postopek. »Če ne gradimo zavedanje, bomo stranke težko pripeljali v srednji del prodajnega lijaka, zato je v zavedanje treba vložiti dovolj sredstev, sicer se zgodi, da zmanjka kontaktov za obdelovanje v naslednjih točkah prodajnega lijaka,« je opozorila Ajda Novak. Za spodnji del prodajnega lijaka je ključno, da ste jasni in konkretni, pogosta napaka je namreč, da tudi v tem delu ponujamo zgolj vsebine. Opozorila je tudi, da naj bodo vaše študije primerov jasne, praktične in konkretne. Naj bralcu in potencialni stranki prinesejo dodatno vrednost in podajo kakšno idejo, kako bi se lahko lotili lastnih izzivov.

"Za spodnji del prodajnega lijaka je ključno, da ste jasni in konkretni, pogosta napaka je namreč, da tudi v tem delu ponujamo zgolj vsebine," je izpostavila Ajda Novak.

Ajda Novak je predstavila primer učinkovite B2B kampanje in nujne elemente, ki jih morate poznati, preden se te kampanje lotite:

1. Poznati morate svoje prednosti ter jih vključite v vse kanale komuniciranja

2. Poznati morate tudi svoje slabosti, kje je konkurenca boljša (saj poskušamo te čim bolj omejiti z našimi drugimi prednostmi)

3. Pri SEO se ne osredotočite na t. i. short- tail ključne besede, ampak na long-tail ključne besede, saj bo tako relevantnost našega zadetka precej večja, čeprav bo promet po teh ključnih besedah manjši

4. Pripravite analizo konkurence, pri čemer se, četudi poslujete zgolj v Sloveniji, ne omejujete zgolj nanjo

5. Naredite raziskavo ključnih besed, saj tako bolje razumete, kaj vaše stranke iščejo in kako raziskujejo ter na katerih kanalih se zadržujejo

6. Personalizirajte kampanje za velike stranke

7. Za pomoč in poenostavitev si lahko ustvarite tabelo, kamor vpišete katero ciljno skupino nagovarjate, v kateri fazi prodajnega lijaka jih želite pridobiti in kakšen tip kampanje boste pri tem izvedli

8. Najpomembneje je, da je komuniciranje strukturirano in da v vsaki fazi procesa veste, kje ste in kaj počnete

Primeri slabe prakse v B2B marketingu:

  • Preširoko targetiranje
  • Ustvarjanje vsebine brez dodane vrednosti za uporabnike
  • Premalo personalizacije
  • Premalo negovanja leadov
  • Premalo spremljanja analitike
  • Odsotnost remarketinga
  • Odsotnost spremljanja konkurence
  • Premalo komunikacije s kupci
  • Počasna spletna stran, ki ni prilagojena mobilnikom
  • Pristajalne strani, ki to niso
  • Nejasno postavljeni cilji, brez merjenja vmesnih etap
  • Počasnost in neodzivnost
VČLANI SE

Ob ogledu posnetka v DMS Labu boste podrobneje spoznali najbolj pogoste in najbolj učinkovite kanale v B2B marketingu, o katerih je Ajda Novak izdala tudi nekaj nasvetov za uspešno uporabo, izvedeli pa boste še:

  1. Kaj vse bi morali vedeti o svojih strankah?
  2. Katere posamezne aktivnosti bi morale biti izvedene v na vrhu prodajnega lijaka, na sredini in v spodnjem delu?
  3. Kako je videti primer učinkovite B2B kampanje in kako se je lotiti?
  4. Katera orodja lahko uporabite za analizo konkurence?
  5. Kateri so najbolj pogosti oziroma najbolj učinkoviti kanali za B2B marketing?
  6. Koliko kakovostnih leadov lahko prinese uspešna kampanja v Sloveniji?
Posnetek izobraževanja je za ogled na voljo v digitalni članski knjižnici DMS Lab.

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam