Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
Poslovni začetki tokratne gostje Jutranjih vpogledov, Jasne Suhadolc, segajo v digitalni PR, a vseskozi se njeno delo nanaša na vsebino in komuniciranje. Je pionirka digitalnega marketinga pri nas, septembra 2015 pa je Actuado, katerega ustanoviteljica in direktorica je, postal Hubspot partner. Do takrat so se ukvarjali predvsem z vsebinskim marketingom, a so z orodji kot je HubSpot želeli vedeti, kakšen učinek na poslovanje podjetja imajo ustvarjene vsebine. Do danes so postali Platinum solution partner Hubspota.
V Actuadu pomagajo marketingu, prodaji in podpori, kako delati hitreje, bolje in si prizadevajo, da imajo vsi oddelki podatke, ki jih potrebujejo za učinkovitejše delo. »Ukvarjamo se predvsem s tem, kakšni so procesi, kako jih lahko izboljšamo, digitaliziramo, in tako lahko posamezni oddelki ali zaposleni delajo hitreje in na podlagi podatkov,« je pojasnila Jasna Suhadolc.
Vedno me je zanimalo, kako lahko to, kar delamo, podkrepimo s številkami in kako lahko dokazujemo svojo vrednost.« Jasna Suhadolc
Podjetja, ki s pomočjo Hubspota ali podobnih platform za upravljanje odnosov s strankami vodijo prodajo, marketing in podporo, tista, ki so uredila procese in tudi to, do katerih podatkov lahko posamezniki iz različnih oddelkov dostopajo, so izjemno uspešna. Ta podjetja bistveno manj časa porabijo za opravila, kot je pošiljanje emailov, ocenjevanje potencialnih strank (lead scoring) ali dodeljevanje potencialnih strank prodaji, kar je lahko v veliki meri avtomatizirano na podlagi različnih kriterijev. Kot je dejala Jasna Suhadolc, se je pri enem od njihovih naročnikov, kjer so uvedli Hubspot, vložek glede na vsebine, ki so jih ustvarili, 160-krat povrnil glede na prihodke, ki so jih na podlagi teh vsebin nato pridobili. Če bi pogledali zgolj marketinški del, pa je povrnitev 40-kratna.
Ker je danes mogoče zelo hitro s pomočjo umetne inteligence ustvariti precej dobro vsebino, delujejo predvsem pristne zgodbe resničnih ljudi, predstavitve kupcev, rešitev problema, zelo dobro delujejo tudi rezultati raziskav. »V poplavi vsebin se ukvarjamo predvsem s tem, kako bomo zelo dobro definirali vsebino, ki bo odgovarjala na bolečine naših person oziroma idealnih strank in to vsebino nato prilagajamo in s pomočjo orodij, kot je Hubspot, to vsebino lahko zelo mikropersonaliziramo. Je pa ob tem pri precej podjetjih še veliko neizkoriščenega.«
V Actuadu veliko testirajo nova UI orodja in jih tudi vpeljujejo v svoje delo. Na spletni strani agent.ai je soustanovitelj Hubspota z ekipo ustvaril platformo za IU agente, ki jih lahko posameznik uporablja ali naredi nove. »Cel kup super agentov je, ki pomagajo in so moji pomočniki. Primarno pa uporabljam ChatGPT (plačljivo različico), ki me zdaj že zelo dobro pozna in lahko že iz preteklih pogovorov pomaga. Ne uporabljam ga toliko za kreiranje vsebin, kot za analiziranje, raziskave, povzetke iz različnih virov,« je naštela Jasna Suhadolc. Uporablja pa tudi Claude, Gemini, Notebook LM, Perplexity in druge.
Tudi v zasebnem življenju ChatGPT veliko uporablja, npr. na potovanjih, išče dobre restavracije, skrite dragulje v mestih, kjer še ni bila … Umetni inteligenci seveda ne zaupa slepo. Meni, da UI prinaša napredek, se pa zaveda, da je treba zelo paziti, da preveriš informacije.
"Naložba v znanje prinaša najboljše obresti". Pridružite se Marketinški akademiji za mlade talente!
Celoten pogovor si lahko ogledate v DMS Labu, kjer boste izvedeli še: