Potrebujemo pametne podatke, ki jih je treba tudi gledati pametno. Ključno je, da razumemo naše kupce, da ustvarjamo vsebine, ki jih k nam pritegnejo in da ustvarjamo svojo skupnost, je priporočila Jasna Suhadolc (Actuado).

Poslovni začetki tokratne gostje Jutranjih vpogledov, Jasne Suhadolc, segajo v digitalni PR, a vseskozi se njeno delo nanaša na vsebino in komuniciranje. Je pionirka digitalnega marketinga pri nas, septembra 2015 pa je Actuado, katerega ustanoviteljica in direktorica je, postal Hubspot partner. Do takrat so se ukvarjali predvsem z vsebinskim marketingom, a so z orodji kot je HubSpot želeli vedeti, kakšen učinek na poslovanje podjetja imajo ustvarjene vsebine. Do danes so postali Platinum solution partner Hubspota.

V Actuadu pomagajo marketingu, prodaji in podpori, kako delati hitreje, bolje in si prizadevajo, da imajo vsi oddelki podatke, ki jih potrebujejo za učinkovitejše delo. »Ukvarjamo se predvsem s tem, kakšni so procesi, kako jih lahko izboljšamo, digitaliziramo, in tako lahko posamezni oddelki ali zaposleni delajo hitreje in na podlagi podatkov,« je pojasnila Jasna Suhadolc.

Vedno me je zanimalo, kako lahko to, kar delamo, podkrepimo s številkami in kako lahko dokazujemo svojo vrednost.« Jasna Suhadolc
»Ukvarjamo se predvsem s tem, kakšni so procesi, kako jih lahko izboljšamo, digitaliziramo,« je izpostavila Jasna Suhadolc.
Kakšne prednosti lahko podjetju prinese digitalizacija?

Podjetja, ki s pomočjo Hubspota ali podobnih platform za upravljanje odnosov s strankami vodijo prodajo, marketing in podporo, tista, ki so uredila procese in tudi to, do katerih podatkov lahko posamezniki iz različnih oddelkov dostopajo, so izjemno uspešna. Ta podjetja bistveno manj časa porabijo za opravila, kot je pošiljanje emailov, ocenjevanje potencialnih strank (lead scoring) ali dodeljevanje potencialnih strank prodaji, kar je lahko v veliki meri avtomatizirano na podlagi različnih kriterijev. Kot je dejala Jasna Suhadolc, se je pri enem od njihovih naročnikov, kjer so uvedli Hubspot, vložek glede na vsebine, ki so jih ustvarili, 160-krat povrnil glede na prihodke, ki so jih na podlagi teh vsebin nato pridobili. Če bi pogledali zgolj marketinški del, pa je povrnitev 40-kratna.

»Dober 'open rate' pri e-novičnikih ni dovolj, je zgolj 'vanity' metrika, s katero začnemo. Je pomembna, ker lahko indicira tudi druge, ampak potem moramo poskrbeti, da pridemo do konkretnih številk, do 'leadov'. Da jih lahko v celotnem življenjskem ciklu spremljamo in vidimo, kakšen vpliv je to imelo na prodajo. Ko vidimo, kakšen vpliv je to imelo na prodajo in ko vemo, katere vsebine na to dobro vplivajo, teh vsebin delamo več ter omejujemo ali celo brišemo vsebine, ki se ne konvertirajo.« Jasna Suhadolc
Kakšne vsebine danes, dobri dve leti po pojavu naprednih orodij umetne inteligence, delujejo?

Ker je danes mogoče zelo hitro s pomočjo umetne inteligence ustvariti precej dobro vsebino, delujejo predvsem pristne zgodbe resničnih ljudi, predstavitve kupcev, rešitev problema, zelo dobro delujejo tudi rezultati raziskav. »V poplavi vsebin se ukvarjamo predvsem s tem, kako bomo zelo dobro definirali vsebino, ki bo odgovarjala na bolečine naših person oziroma idealnih strank in to vsebino nato prilagajamo in s pomočjo orodij, kot je Hubspot, to vsebino lahko zelo mikropersonaliziramo. Je pa ob tem pri precej podjetjih še veliko neizkoriščenega.«

Ker je danes mogoče zelo hitro s pomočjo umetne inteligence ustvariti precej dobro vsebino, delujejo predvsem pristne zgodbe resničnih ljudi.
Brez katerih orodij UI danes Jasna Suhadolc več ne more?

V Actuadu veliko testirajo nova UI orodja in jih tudi vpeljujejo v svoje delo. Na spletni strani agent.ai je soustanovitelj Hubspota z ekipo ustvaril platformo za IU agente, ki jih lahko posameznik uporablja ali naredi nove. »Cel kup super agentov je, ki pomagajo in so moji pomočniki. Primarno pa uporabljam ChatGPT (plačljivo različico), ki me zdaj že zelo dobro pozna in lahko že iz preteklih pogovorov pomaga. Ne uporabljam ga toliko za kreiranje vsebin, kot za analiziranje, raziskave, povzetke iz različnih virov,« je naštela Jasna Suhadolc. Uporablja pa tudi Claude, Gemini, Notebook LM, Perplexity in druge.

Tudi v zasebnem življenju ChatGPT veliko uporablja, npr. na potovanjih, išče dobre restavracije, skrite dragulje v mestih, kjer še ni bila … Umetni inteligenci seveda ne zaupa slepo. Meni, da UI prinaša napredek, se pa zaveda, da je treba zelo paziti, da preveriš informacije.

"Naložba v znanje prinaša najboljše obresti". Pridružite se Marketinški akademiji za mlade talente!

PRIPOROČILA JASNE SUHADOLC
KNJIGA Reid Hoffman Superagency: What could possibly go right with our AI future
SERIJA Severance – parodija na korporativno upravljanje, podjetje, v katerem je center dogajanja serije, ima tudi svoj LinkedIn profil.
AI orodja za povzetke sestankov:
- Fathom: povzetek oz. zapisniki videoklicev
- Fireflies.ai: povzetek oz. zapisniki videoklicev
- Notebook LM: analiza zapisnikov sestankov, ki išče vzorce, na podlagi prodajnih rezultatov pa lahko najde tudi elemente uspeha
- Gong
VČLANI SE

Celoten pogovor si lahko ogledate v DMS Labu, kjer boste izvedeli še:

  • Kaj vpliva na to, da proces uvedbe platforme, kot je Hubspot, v podjetju poteka gladko?
  • Kako je bil videti najboljši brif, ki ga je Actuado prejel?
  • Kakšne so razlike med slovenskimi in tujimi naročniki?
  • Kako poteka 'onboarding' za Hubspot, kaj vse vključuje?
  • Kaj odlikuje zaposlene v Actuadu?
  • Kako si lahko pomagamo, da preverimo tisto, kar preberemo ali tisto, kar ustvari umetna inteligenca?
  • Kako se spreminja delovanje podjetij ob vse manj podatkih o uporabnikih, vse nižjih obiskih …? Kaj je storil Hubspot?
  • Katera je tista tehnologija, katere razvoj bo Jasna Suhadolc skrbno spremljala in jo priporočila tudi svojim strankam?
ZA ČLANE DMS: Ogled pogovora možen v digitalni knjižnici DMS Lab.

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam