Za vas smo tudi letos pripravili poletna priporočila vsebin, ki so navdušile člane Društva za marketing Slovenije. V priporočilih boste našli predloge za strokovno vsebino, pozabili pa nismo tudi na bolj lahkotnejšo literaturo. Seznam predlogov bomo tokom poletja še dopolnjevali.
Martin Stariha, Luna \TBWA
Knjige:
Adam Grant: Premisli še enkrat Knjiga zagovarja stališče, da imamo človekovo inteligenco običajno za sposobnost mišljenja in učenja. Vendar pa v hitro spreminjajočem se svetu vse bolj postaja tudi nujno potreben tudi drugačen nabor kognitivnih sposobnosti: to je sposobnost, da ponovno premisliš o že premišljenem in odločenem ter da se moraš znati tudi odvaditi nečesa, česar si se že naučil, saj to ni več uporabno v svetu, v katerem si. Avtor s pomočjo mnogih raziskav, primerov in znanstvenih ugotovitev z različnih področij postavi pod drobnogled načine človekovega razmišljanja ter ustvarjanja lastnega pogleda na določeno težavo.
Jim Edwards: Say Thank You for Everything Knjiga vam bo dala vpogled v metodo odločanja "whales and fails", ki sistematično izboljšuje rezultate ekipe, zakaj dobro zaposlovanje predstavlja 80 % vsega, kako povečati produktivnost in hkrati zmanjšati izgorelost, zakaj vaše ekipe ne smejo biti prevelike, presenetljivi viri odličnih idej, temne veščine uspešnega vodenja in še veliko več.
Thomas Erikson: Obkroženi z idioti Švedski strokovnjak v knjigi govori o štirih vrstah vedenjskih tipov – o rdečih, ki so dominantni in gospodovalni, o rumenih, ki so družabni in optimistični, o zelenih, ki so sproščeni in prijazni, ter o modrih, ki so analitični in natančni – ter pojasnjuje, kako prepoznati vsak tip in se sporazumevati z njim. Knjiga je polna praktičnih informacij za sporazumevanje z ljudmi na podlagi njihove barve, vključno s prednostmi in slabostmi vseh profilov, z navodili, kako dajati pozitivne in negativne povratne informacije vsakemu, in z nasveti za najprimernejše izražanje v elektronskem sporočilu nekomu z drugačnim profilom.
Podcast:
Simon Sinek: A bit of optimism Tedenske epizode oziroma pogovori z navdihujočimi ljudmi o življenju, vodenju, poslu, ljubezni in še veliko več.
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.