Za vas smo tudi letos pripravili poletna priporočila vsebin, ki so navdušile člane Društva za marketing Slovenije. V priporočilih boste našli predloge za strokovno vsebino, pozabili pa nismo tudi na bolj lahkotnejšo literaturo. Seznam predlogov bomo tokom poletja še dopolnjevali.
Neprestano se trudim širiti obzorja, tako da so moji predlogi morda na prvi pogled "ne-marketinški", vendar so mi v veliko pomoč pri idejah, drznosti, povezovanju različnih področij in premikanju mej - tako poslovno kot zasebno.
Knjige:
Esther Cameron, Mike Green: Making sense of Change management - v današnjem svetu je upravljanje sprememb veščina, ki se jo po mojem mnenju splača obvladati. Odličen priročnik za vse, ki potrebujemo strukturirano znanje in številne praktične primere.
Alain de Botton: The School of Life - An Emotional Education - de Botton je eden mojih najljubših modernih filozofov. Ima ogromno razumevanja in prijaznosti do vseh naših čudnosti, obenem pa ponuja strokoven vpogled v posameznika in predloge za boljše odnose. Ker se imamo lahko še bolj fino :)
Matthew Walker: Zakaj Spimo - tole knjigo preberem približno enkrat na dve leti, da se spomnim, kako pomembno je spanje in kako odlično vpliva na telo. Pa še dobro je napisana.
Carlo Rovelli: Reality is not what it seems, the Journey to Quantum Gravity - ker je moj naravoslovni duh izredno močan in ga je treba redno hranit, me znanstveni dosežki in nova dognanja izredno privlačijo. Za vse, ki se zavedamo, da danes znamo vesolje razložiti bistveno bolje, kot smo to počeli v srednji šoli ... da Newton mogoče ni imel čisto prav in da je kvantna fizika ni bav bav (odpre pa cel spekter novih vprašanj ;)).
Yrsa Sigurdardottir: Gallows Rock - tale je pa "za dušo", če ste ljubitelji skandinavske kriminalke. Yrso sem odkrila v knjigarni na letališču na Islandiji - in je fantastična. Ko te zgodba posrka in brez težav prebereš 300+ strani v enem dnevu.
Članek:
Umetna Inteligenca je tema, ki se ji vsekakor splača posvetiti. Kaj prinaša, s kakšnimi vprašanji se soočajo različni profili uporabnikov, etične dileme ... cele knjižnice znanja obstajajo, ki so dobra odskočna deska za nadaljnje raziskovanje:
BBC 5 Live Science - super pregled in debata o dognanjih na najrazličnejših področjih. Dober sopotnik v avtu.
Portal:
Creative Nonfiction / True stories, well told. - veščina pripovedovanja zgodb je zlato. Ker se znam malo preveč zakopati v marketinško literaturo, mi pomaga zamenjati perspektivo in opazovati "story-telling" na čisto drugih tematikah. Creative Nonfiction je portal, kjer se avtorji skrbno posvečajo umetnosti podajanja informacij.
Gašper Potočnik, Pristop
Knjige:
Frank Herbert: Dune - poletje izkoristi za odklop in prehod v druge svetove!
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.