Fanfara je prva in največja študentska marketinška konferenca v Sloveniji z več kot 500 udeleženci, ki jo organizira izbrana ekipa ambicioznih članov Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS). Fanfara udeležencem ponuja pester, informativen in poučen program s predavanji znanih imen domačih in tujih strokovnjakov iz sveta marketinga in pridobitev praktičnega znanja na raznih marketinških delavnicah. Konferenca z večletno zgodovino združuje in spodbuja marketinške navdušence, ki si želijo poglobiti in nadgraditi svoje znanje, ob enem pa spoznati delovanje uspešnih podjetij in posameznikov.
Tema letošnje Fanfare je kont[ra]st. Gre za besedno igro besed 'kontra' in 'rast', ki že nakazuje temo. Človek in narava na eni strani ter tehnologija in umetna inteligenca na drugi. Kakšne priložnosti za rast in hkrati izzive prinašajo najnovejše tehnologije? Smo zaradi njih pametnejši ali le bolj iznajdljivi? Še znamo kritično razmišljati? Nam bo umetna inteligenca zagotovila neskončno rast, ali zaradi nje postajamo kontraproduktivni?
Fanfarin oder bodo zavzeli izjemni domači govorci, med njimi dr. Mitja Pirc, dr. Dan Podjed, Tine Lugarič, Ana Mačič Kotnik ter Tamara Valenčič, priložnost pa boste imeli slišati tudi tuje predavatelje, saj se nam bosta pridružila Dean Udatny in Ivan Golubić iz Hrvaške. Celoten program najdete TUKAJ.
Več o Fanfari izveste na njihovih družbenih omrežjih in spletni strani.