Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
Na tokratnem izobraževanju želimo predstaviti primere podjetij, ki so trajnost postavili v središče svojega delovanja in se uspešno podala na pot trajnostnega razvoja. Trajnost razumejo kot odgovornost do zaposlenih, uporabnikov, partnerjev in širše družbe ter odgovornost do planeta. Svoj pogled in izkušnje bodo predstavili:
Trajnostno delovanje je edini možni način za soočanje z izzivi, s katerimi se spopada naš planet. "Marketing igra pomembno in osrednjo vlogo pri spodbujanju bolj trajnostne prihodnosti in marketinški strokovnjaki morajo vse, kar počnejo, usmeriti skozi trajnostno lečo. Tista podjetja, ki se trajnosti ne osredotočajo ali jemljejo resno, tvegajo propad, saj zaposleni želijo delati za organizacije, ki delijo njihove vrednote, stranke želijo sodelovati s pristnimi blagovnimi znamkami, vlagatelji pa pred investiranjem iščejo načrte trajnostnega razvoja," poudarjajo na Chartered Institute of Marketing (CIM), ki trajnostni transformaciji posveča posebno pozornost (Sustainable Transformation HUB).
Trajnost in trajnostni razvoj predstavljata izjemno obsežno področje, ki se v organizacijah dotakne vseh oddelkov, zato na izobraževanju ne bomo odgovorili na vsa vprašanja. Bomo pa zagotovo: