Društvo za marketing Slovenije zbira vsebine in znanje, ki jih v času aktualne situacije delijo člani največje marketinške skupnosti. Vse vaše predloge, pobude, dobre vsebine in prakse lahko z nami delite na info@dmslo.si. Seznam uporabnih vsebin, dobrih praks, nasvetov in pobud redno osvežujemo.

AKTUALNE VSEBINE

Poslovna šola IEDC je pripravila sklop štirih brezplačnih webinarjev »Leadership Priorities in Times of Crisis«. Prijavite se lahko preko povezave https://campaigns.iedc.si/2020/webinars-may.

  • Strategic Thinking for a New Future
    Miquel Lladó, IESE, Spain
    Torek, 19. maj 2020 (14:00-15:00)
  • COVID19 – Driver for Sustainable Management?!
    René Schmidpeter, Cologne Business School
    Petek, 22. maj 2020, (11:00-12:15 )
  • Your Network is Your Net-Worth
    Jose M. Alcaraz, Munich Business School
    Torek, 26. maj 2020 (13:00-14:00)
  • Leading in times of uncertainty: COVID – 19 and its Impact on Leadership
    Pierre Casse, Moscow School of Management Skolkovo, Russia and IEDC – Bled School of Management, Slovenia
    Torek, 2. junij 2020, (14:00-15:00)

Podjetje d.Labs v sredo, 13. maja, ob 18:00 pripravlja delavnico, na kateri bo Tilen Travnik prvič predstavil d.labs Business Ideation Canvas, orodje, ki je pomagalo več kot 50 podjetjem pri hitri definiciji akcijskega poslovnega modela. Webinar bo potekal v angleščini, prijava je brezplačna.

Valicon je pripravil raziskavo o tem, da so zaposleni v Sloveniji vse bolj zaskrbljeni o ohranitvi svojega delovnega mesta.

SPIRIT želi olajšati iskanje vseh potrebnih informacij za poslovanje v izrednih razmerah,zato so na svoji spletni strani vzpostavili enotno informacijsko točko ukrepov v podporo gospodarstvu za blažitev posledic vpliva COVID-19: www.spiritslovenia.si/koronavirus.

Valicon od začetka karantene spremlja, kako Slovenci doživljajo trenutno situacijo, začeli so spremljati tudi spremembe, ki jih doživljajo zaposleni prebivalci na svojih delovnih mestih. Podatke najdete na njihovi spletni strani.

Google je pripravil aktualno poročilo o mobilnosti prebivalstva v času izrednih ukrepov zaradi COVID-19: COVID-19 Community Mobility Report. Poročilo je narejeno po različnih državah in krajih.

Podjetje Mediade je pripravilo priročnik: Kako komunicirati v teh časih in preživeti.

V Poslovnih medijih so pripravili analizo ključnih komunikacijskih in marketinško-prodajnih področij ter predloge ukrepov: https://www.p-m.si/whitepaper/.

V podjetju SAP ponujajo brezplačno XM rešitev SAP-jevega podjetja Qualtrics - Remote Work Pulse, ki deluje kot "barometer" za zaznavanje razmer in vzdušja med zaposlenimi, ki so trenutno izolirani v domačih pisarnah. Poleg tega so v SAP-ju ponudili še kar nekaj dodatnih brezplačnih spodbud in pobud, ki jih na enem mestu, ki so na enem mestu zbrane tukaj.

Odvetniška pisarna Jadek in Pensa je pripravila vsebine na temo pravnih izzivov v času aktualne situacije.

Ekonomska fakulteta v tem obdobju pripravlja odlične webinarje, ki so na voljo na http://efnet.si/2020/03/ef-prispeva/.

Priročne webinarje pripravljajo tudi naši marketinški prijatelji iz Red Orbita. Najdete jih tukaj.

Iztok Franko (Diggintravel) je pripravil članek in podcast intervju na temo growth hacking eksperimentiranja s profesorjem iz Harvard Business School in avtoriteto ter avtorjem več knjig na temo poslovnega eksperimentiranja Stefanom Thomkejem.

Kaj se dogaja s trgovino v času samoizolacije? Spletna trgovina je v celoti postala naslednja realnost nakupovanja trajnih dobrin. Vabljeni k branju prvega članka v seriji, ki ga je napisal Darko Dujič, direktor Ceneje.si.

Agencija POINT OUT je pripravila brezplačen webinar kot odziv na epidemijo koronavirusa. V njem posameznikom in podjetjem podajo praktične nasvete, ki jih lahko takoj preizkusijo v praksi z namenom prilagoditve in nadgradnje marketinških aktivnosti.

Agencija Madwise je pripravila vodič za vse, ki vstopate v svet spletnih trgovin. Na več kot 100 straneh so zapisali vse, kar bi moral vedeti nekdo, ki bi rad pognal ta posel.

Slovenska oglaševalska zbornica je pripravila stran, na kateri redno objavljajo priporočila in vsebine članov SOZ.

Leon Brenčič (iPROM) predstavlja razmislek o pripravah na novi digitalni val.

Zenel Batagelj je naredil poglobljeno analizo potrošnikov v Sloveniji in širši regiji ter razmišlja, kako ujeti pravi trenutek in komunicirati prava sporočila.

Zenel Batagelj je v obdobju nenehnih sprememb pripravil poglobljeno analizo potrošnikov v Sloveniji.

ČLANI DMS POMAGAJO

Simona Špilak (BOC Institute) skupaj s svojo ekipo ponuja brezplačen "coaching" o delu od doma. Za vse informacije o tem, kako organizirati delo od doma, so na voljo na boc@boc.institute.

Sandra Kecman (Bisnode) vabi vsa slovenska podjetja, ki želijo prejeti brezplačne poslovne informacije za navigacijo v teh nepredvidljivih časih, da obiščete solidarnost.bisnode.si.

Maja Golob (Spago) brezplačno ponuja digitalni izvod svoje knjige "Ne čakaj na stranke". Verjame namreč, da je kriza hkrati tudi priložnost za nove začetke in razmislek o tem, kako biti boljši. V knjigi bralci najdejo primere iz resničnega življenja ter ideje in navdih za boljše odnose s strankami in sodelavci. Knjigo lahko prenesete tukaj.

Maja Golob (Spago) brezplačno ponuja digitalni izvod svoje knjige "Ne čakaj na stranke".

Mladinska knjiga želi vam in vašim olajšati delo, zato so do nadaljnjega odprli dostop do vseh interaktivnih gradiv Mladinske knjige, ki lahko pri učenju doma še kako pridejo prav. Brezplačen dostop do interaktivnih nalog za vse razrede in različne predmete najdete na https://www.ucimse.com/. Brezplačen dostop do interaktivnih gradiv za pomoč pri poučevanju otrok pa najdete na portalu www.ucimte.com, ki je sicer namenjen učiteljem.

Podjetje Kliping, naš zvesti partner za monitoring medijskih objav, omogoča brezplačno dnevno zbirko objav o aktualnih dogodkih in ukrepih v povezavi s Covid-19. Na zbirko se lahko naročite tukaj.

Adsigner, strokovnjak za e-mail podpise in njihovo prodajno optimizacijo, vsem članom DMS nudi brezplačno oblikovanje pasice v e-mail podpisih in pomoč pri njihovi nastavitvi. V situaciji, ko je komunikacija z našimi strankami omejena, mora biti vsak poslan e-mail dobro premišljen, prodajno učinkovit in usklajen skozi celotno podjetje.

Microsoft pripravlja raziskave o tem, kako se v zadnjem obdobju spreminja način dela v poslovnem svetu.

TS Media pripravlja brezplačni webinar z naslovom "Kako prodajati v krizi". Vabilo na webinar je objavljeno tukaj. Webinar bo potekal v četrtek, 23. aprila.

V Agitavitu v času epidemije brezplačno svetujejo glede rabe orodij Office 365 za delo od doma. Podrobnosti so zbrali na pristajalni strani, kjer lahko tudi posamezniki oddajo zahtevek za pomoč.

POBUDE

Projekt Plaktivat je v teh dneh združil slovenske oglaševalce. Kampanjo ozaveščanja ljudi o nevarnostih, ki nastajajo s fizičnim druženjem v času koronavirusa, podpira tudi Društvo za marketing Slovenije.

iPROM je pripravili brezplačno osveščevalno akcijo "Ne k(o)ronaj ga, ostani doma", s katero želijo ljudi opozoriti na pomen omejitve širjenja koronavirusa (SARS-CoV-2).

IAB Slovenija začenja z digitalno iniciativo »Zdaj je čas za digitalno«.

Skupina podjetij je vzpostavila portal DoPrinesi.si, ki omogoča neposreden dostop do slovenskih kmetij, brez kakršnih koli provizij.

Deloitte pripravlja raziskavo, v kateri bodo preverjali, s kakšnimi izzivi pa tudi priložnostmi se soočajo slovenska podjetja pri upravljanju zaposlenih in skrbi za njihovo dobrobit. Vprašalnik lahko izpolnite tukaj.

TS Media je v sklopu produkta bizi.si pripravila pobudo Naredite zdaj. Namenjena je predvsem manjšim podjetnikom, podjetjem, ki se v času epidemije soočajo z izzivi pri poslu. Predlaga 10 aktivnosti, ki jih lahko naredijo takoj zdaj, pri tem pa jim lahko pomaga tudi poslovni asistent bizi.si. Pobuda je objavljena tukaj.

Pobuda Kupi Lokalno združuje potrošnike in ponudnike hrane domače pridelave. Največjo slovensko spletno tržnico najdete tukaj.

Slovenski podjetniški sklad je aktiviral vavčerje za pripravo digitalne strategije. Namen vavčerja je spodbuditi ciljne skupine k pripravi digitalne strategije z namenom digitalne transformacije podjetij. Vavčerji za pripravo digitalne strategije so na voljo tukaj. Več o pridobitvi sredstev za digitalno transformacijo najdete tukaj.

ČLANI PRIPOROČAJO

Aleš Udir (Iskratel) priporoča:

Aleš Udir (Iskratel) priporoča številne uporabne in aktualne vsebine o delu od doma in ravnanju v času krize.

Petra Čadež (Atlantic Grupa) priporoča:

Maruša Grah priporoča:

Lea Lipovšek priporoča:

DMS priporoča:

Za še več vsebin vas vabimo, da preverite naše lanskoletne predloge za poletno branje:

VČLANI SE

Vse vaše predloge, pobude, dobre vsebine in prakse lahko z nami vedno delite na info@dmslo.si ali prek sporočila na spletnih družbenih omrežjih Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter. Ostanite zdravi in upamo, da se čimprej znova srečamo na naših dogodkih!

Povezane teme

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam