Marčevsko Marketing TOPX izobraževanje je namenjeno vsem, ki ste neposredno vključeni v razvoj in implementacijo celovite izkušnje stranke. Petri Oseli (Arhea) se bosta pridružila Gregor Mauko, generalni direktor Toyota Adria, ki v regiji vodi znamki Toyota in Lexus, in Aljoša Silič Žemva, NLB, ki se kot upravljalec segmentov – svetovalec neposredno ukvarja s strankino izkušnjo in raziskavami strank.
1) Kaj je »izkušnja stranke« (CX) in zakaj je CX pomemben?
2) Kako pristopiti k razvoju izkušnje stranke in jo celovito upravljati?
3) Primeri razvoja CX in implementacije izboljšav
4) Praktični del
Delavnica, na kateri bomo z udeleženci opredelili ukrep, ki ga lahko vsak udeleženec že jutri implementira v smeri boljše izkušnje stranke.
Udeležba je brezplačna za vse člane DMS, v skladu z njihovim nivojem članstva. Za nečlane kotizacija znaša 129 € + DDV.