Svet drvi v virtualno realnost. Če današnje poslovno okolje primerjamo s tistim izpred leta dni, se je v marsičem popolnoma obrnil na glavo. Še posebej za podjetja, ki delujejo na B2B trgih. Lani februarja smo pospešeno načrtovali oziroma že izvajali sejemsko sezono. Letos sedimo pred ekrani in razmišljamo, kako s sodobnimi virtualnimi orodji naše produkte in storitve pripeljati do uporabnika, partnerja, kupca. Kaj pravzaprav že vemo in znamo ter kako to uporabiti v virtuREalnosti?
B2B konferenca je poslovni dogodek, na katerem se predstavijo podjetja, ki kupca postavljajo v osrčje svojega dela in beležijo zadovoljstvo skozi celoten življenjski cikel kupca – ta pa se odraža tudi na poslovnih rezultatih.
Letošnja B2B konferenca se bo v celoti ukvarjala z aktualnimi izzivi, ki jih je prinesel COVID-19 in ki ji bo prinesla negotovo ekonomska prihodnost. Fokus ne bo zgolj na digitalnem svetu, čeprav se bo veliko vrtelo okoli tega. Tudi letos ne bomo razmišljali o tem, kaj bi lahko bilo in kaj vse bi lahko počeli. Predstavljeni bodo konkretni primeri aktivnosti in rešitev, ki delujejo v praksi.