Program

Izobraževanje
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 €.

Se soočate z izzivi pri digitalizaciji marketinga, prodaje in podpore v podjetju? Vas zanima, kako odpraviti ozka grla v procesih in zagotoviti nemoten pretok podatkov med oddelki? Na naslednjih Jutranjih vpogledih se nam bo pridružila Jasna Suhadolc, ustanoviteljica in direktorica podjetja Actuado, ki je HubSpot Platinum Solutions partner. Jasna je pionirka na področju digitalnega marketinga pri nas z več kot 20-letnimi izkušnjami. V zadnjih letih se osredotoča na optimizacijo marketinga, prodaje in podpore v podjetjih ter odpravljanje ozkih grl, s čimer pomaga podjetjem izboljšati poslovne rezultate, izkušnje strank in zadovoljstvo zaposlenih.

Poleg tega je Jasna navdušena nad razvojem AI orodij in njihovo implementacijo v poslovne procese, predavanje o tej temi ji je prineslo tudi naziv najbolje ocenjene predavateljice na B2B konferenci 2024. Njena strast do novih tehnologij in mednarodne izkušnje ji omogočajo, da podjetjem pomaga izkoristiti digitalna orodja za optimizacijo odločitev in učinkovitejše delovanje.

V pogovoru se bomo dotaknili ključnih izzivov in priložnosti digitalne transformacije:

1. Digitalizacija in optimizacija poslovnih procesov:

  • Kako v Actuadu pristopajo k odpravljanju ozkih grl med oddelki v podjetjih?
  • Primeri dobrih praks implementacije HubSpot rešitev in njihov vpliv na poslovne rezultate.
  • Pomembnost nemotenega pretoka podatkov med marketingom, prodajo in podporo.

2. Uporaba umetne inteligence v marketingu:

  • Katere AI rešitve najbolj spreminjajo marketinško krajino?
  • Praktični primeri, kako AI pomaga izboljšati učinkovitost in optimizirati odločitve.
  • Pasti pri uporabi AI - pazljiva uporaba?
  • Priložnosti in izzivi prihodnjega razvoja AI?

3. Izboljšanje izkušnje strank in zadovoljstva zaposlenih:

  • Kako digitalna orodja prispevajo k boljšim izkušnjam strank?
  • Vloga zaposlenih pri uspešni digitalni transformaciji.
  • (Ne)podpora vodstva - kaj to pomeni za rezultate?

4. Vloga mentorstva in izobraževanja:

  • Katere kompetence so ključne za uspešno navigacijo skozi digitalno transformacijo?

5. Mednarodne izkušnje in trendi:

  • Ključne razlike med slovenskimi in mednarodnimi podjetji pri digitalizaciji?
  • Globalni trendi, ki bodo vplivali na prihodnost marketinga in prodaje.

Vabljeni, da se nam pridružite ob vaši jutranji kavi v četrtek, 13. februarja, ob 9. uri na Zoomu.

Jutranji vpogledi vam prinašajo sveže in poglobljene poglede na aktualne teme. Jasna Suhadolc bo z nami delila konkretne primere iz prakse in praktične nasvete, kako lahko podjetja kar najbolje izkoristijo digitalna orodja za prihodnost.

Udeležba na jutranjih vpogledih prinaša 5 točk za DMS certifikat znanja.

Jutranji pogovor z Jasno Suhadolc bo potekal v četrtek, 13. februarja, ob 9. uri na Zoomu.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam