Drugi DMS-jev marketinški ponedeljek smo namenili prihodnjem vedenju uporabnikov. Skoraj enotni smo v oceni, da nas po umiritvi situacije čakajo precej drugačne razmere. Skozi ponedeljkov pogovor nismo ugibali, kako huda bo trenutna ekonomska kriza in koliko časa bo trajala. Ukvarjali smo sez vprašanjem, kaj se bo dogajalo v glavah potrošnikov in kako se bodo ti odzvali na trenutno situacijo.
V ponedeljek, 6. aprila, smo gostili Mojco Pesendorfer (Atlantic Grupa) in Andraža Zorka (Valicon). Mojca je z nami delila, kako v FMCG-ju spremljajo trenutno situacijo in predvsem, kakšen je pogled Atlantic Grupe na nakupno vedenje uporabnikov v prihodnjih mesecih. Njeno razmišljanje je dopolnil Andraž, ki pa je v pogovor vključil tudi izkušnje iz zadnje večje krize po letu 2009. V tem obdobju je DMS skupaj z Valiconom nekaj let izvajal raziskavo Trženjski monitor. Z njo smo spremljali vedenje, razmišljanje in strahove slovenskih potrošnikov, oblikovali segmente ter se skušali učiti, kako se spreminja njihovo obnašanje skozi krizno obdobje. Morda nam je ravno pogled nazaj lahko v pomoč pri razmisleku, kako se bo slovenski potrošnik vedel po umiritvi trenutne situacije.
Za vse, ki vas zanima, kakšen bo slovenski uporabnik v prihodnjih mesecih. Pogovor je vodil naš nepogrešljivi Primož Hvala.
Mesečna srečanja Društva za marketing Slovenije, ki so na sporedu vsak zadnji ponedeljek v mesecu, smo preselili v online svet in jih spreminili v marketinške ponedeljke. Naredili smo še korak več in tako z vami ne bomo samo vsak zadnji ponedeljek v mesecu, ampak do nadaljnjega vsak ponedeljek ob 15:00!
Marketinški ponedeljki so 30-40 minutni spletni pogovori na aktualno marketinško temo. Vsak ponedeljek druga tema. Vsak ponedeljek drugi sogovorniki. A vsak ponedeljek natanko ob 15:00 in z možnostjo vašega sodelovanja z vprašanji ter komentarji. Na vsakem izmed marketinških ponedeljkov lahko tudi predlagate temo prihodnjega dogodka. Število mest je omejeno na 100 in srečanja so namenjena zgolj članom DMS.