V morju blagovnih znamk, ki nas obdajajo na vsakem koraku, je pravi izziv zgraditi novo blagovno znamko. Ob ustvarjanju nove blagovne znamke naletimo na kar nekaj vprašanj …
Kljub vsem izzivom nam številne uspešne slovenske blagovne znamke dokazujejo, da je grajenje nove blagovne znamke mogoče. Vse odgovore na zgornja vprašanja in ideje bomo slišali skozi zgodbe mlajših blagovnih znamk, ki se jim je v zadnjem obdobju uspelo uveljaviti tako v Sloveniji kot tudi v tujini. Z nami bodo svoje znanje in izkušnje delili gosti Žare Kerin, kreativni direktor in Anja Korenč, art direktorica pri oglaševalski agenciji 30-letja Futura DDB, Jan Habat, soustanovitelj podjetja Alternative+ ter Naja Ulaga in Katja Goljar, ustanoviteljici znamke oblačil Relove.
Žare Kerin in Anja Korenč bosta vsak s svojega zornega kota dala strateški in miselni okvir, kako danes razmišljati, če gradimo novo blagovno znamko, kaj je pomembno imeti v misih, da bi premagali ovire in se uveljavili na izjemno konkurenčnem prostoru.
Katja, Naja in Jan bodo z nami delil izkušnje, ki so jih pridobili ob gradnji mladih znamk Relove in Alternative+. Povedali nam bodo:
Če tudi vas zanimajo načini za izboljšanje položaja vaše znamke, ali pa želite na novo zgraditi svojo znamko, vabljeni, da se nam pridružite.
Članski meetupi so namenjeni druženju in deljenju idej, predlogov, zato vas bomo vztrajno vabili k sodelovanju. Če imate kakšno dilemo ali vprašanje s področja grajenja nove blagovne znamke, ga sporočite na e-mail naslov Primoža Hvale in na članskem meetup-u bomo skupaj z gosti iskali odgovore tudi na vaše izzive. Izkoristite priložnost za dodatno zunanjo pomoč.