Sodelovanje z vplivneži in ustvarjalci vsebin postaja ključen element sodobnih marketinških strategij. Vplivneži imajo moč doseči specifične ciljne skupine, graditi zaupanje in povečati prepoznavnost blagovne znamke. Njihova avtentičnost omogoča podjetjem, da učinkoviteje komunicirajo s ciljnimi skupinami in dosegajo boljše prodajne rezultate.
Vse več je tudi ustvarjalcev vsebin, ki se ne promovirajo kot vplivneži, vendar podjetjem ali posameznikom zagotavljajo avtentične UGC in druge video in foto vsebine, ki jih lahko naročniki uporabijo tudi za oglaševanje. In kam sodijo sponzoriranci?
"V Pristop Group, del katerega je tudi Renderspace, upravljamo z več kot 30 profili podjetij na družbenih omrežjih, redno sodelujemo z vplivneži in ustvarjalci vsebin (ang. "content creatorji"). Naše izkušnje kažejo, da ima marsikdo tudi danes izziv pri odločanju, koga v resnici potrebuje," pravita naši sogovornici Andreja Gregorka in Pia Jankovič (Renderspace).
Na tokratnem webinarju se bomo zato posvetili prav temu področju in odgovorili na vprašanja, kot so:
Udeležba na DMS Taktiku vam prinaša 5 točk za DMS certifikat znanja.