Program

Izobraževanje
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.
Kako izbrati vplivneže in ustvarjalce vsebin?

Sodelovanje z vplivneži in ustvarjalci vsebin postaja ključen element sodobnih marketinških strategij. Vplivneži imajo moč doseči specifične ciljne skupine, graditi zaupanje in povečati prepoznavnost blagovne znamke. Njihova avtentičnost omogoča podjetjem, da učinkoviteje komunicirajo s ciljnimi skupinami in dosegajo boljše prodajne rezultate.

Vse več je tudi ustvarjalcev vsebin, ki se ne promovirajo kot vplivneži, vendar podjetjem ali posameznikom zagotavljajo avtentične UGC in druge video in foto vsebine, ki jih lahko naročniki uporabijo tudi za oglaševanje. In kam sodijo sponzoriranci?

Na Pristopu upravljamo z več kot 30 profili podjetij na družbenih omrežjih, redno sodelujemo z vplivneži in ustvarjalci vsebin (ang. "content creatorji"). Naše izkušnje kažejo, da ima marsikdo tudi danes izziv pri odločanju, koga v resnici potrebuje.

Na tokratnem webinarju se bomo zato posvetili prav temu področju in odgovorili na vprašanja, kot so:

  • Kakšna je razlika med vplivnežem, t. i. sponzorirancem (največkrat športniki), ambasadorjem in ustvarjalcem vsebin?
  • Kako izbrati vplivneža? Namesto "meni je ta všeč" obstajajo kriteriji za izbor vplivneža.
  • Katera orodja nam lahko pomagajo pri njihovem izboru?
  • Kako pripraviti brief in kakšna poročila zahtevamo od sodelujočih?
  • Kakšni so najpogostejši izzivi sodelovanja z vplivneži?
Pridružite se nam na DMS Taktiku v torek, 8. oktobra, ob 14. uri na Zoomu.

Udeležba na DMS Taktiku vam prinaša 5 točk za DMS certifikat znanja.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam