Razmišljanje marketingašev se nenehno vrti okrog uporabnikov, ti pa se v zadnjih tednih zelo hitro spreminjajo. Zato smo se po dobrem mesecu dni na marketinškem ponedeljku ponovno vrnili k dogajanju v glavah naših uporabnikov. Zakaj? Zato, ker se navade uporabnikov tako hitro spreminjajo in ker mora marketing temu slediti ter nenehno razmišljati o nakupnem vedenju uporabnikov, njihovih prioritetah, razpoloženju ...
Na šestem marketinškem ponedeljku smo premierno predstavili povsem sveže, prvič objavljene vpoglede v obnašanje uporabnikov. V naši družbi je bil znova Andraž Zorko (Valicon), ki se mu je pri razmisleku o dogajanju v glavah uporabnikov tokrat pridružil Andraž Štalec (Red Orbit). Z gostoma smo govorili o:
Dogodek je namenjen vsem, ki opažate spremembe pri vaših uporabniki in želite 45 minut intenzivno razmišljati o tem, kako prilagoditi svoj posel, da boste ostali relevantni za uporabnike in rasli tudi v prihodnje oziroma vsi tisti, ki vas zanimajo povsem sveži, prvič objavljeni vpogledi v obnašanje uporabnikov!
Mesečna srečanja Društva za marketing Slovenije, ki so na sporedu vsak zadnji ponedeljek v mesecu, smo preselili v online svet in jih spremenili v marketinške ponedeljke. Naredili smo še korak več in tako z vami ne bomo samo vsak zadnji ponedeljek v mesecu, ampak do nadaljnjega vsak ponedeljek ob 15:00!
Marketinški ponedeljki so 30-40 minutni spletni pogovori na aktualno marketinško temo. Vsak ponedeljek druga tema. Vsak ponedeljek drugi sogovorniki. A vsak ponedeljek natanko ob 15:00 in z možnostjo vašega sodelovanja z vprašanji ter komentarji. Na vsakem izmed marketinških ponedeljkov lahko tudi predlagate temo prihodnjega dogodka. Na marketinške ponedeljke lahko člani povabite tudi prijatelja, ki (še) ni član DMS.