Jeseni se spet napoveduje bolj nestabilno gospodarsko okolje in zmanjšano povpraševanje. Ne vemo, kako točno se bodo odvijale stvari. Vemo pa, da bo situacija zagrizla v marketing in prodajo, ki bosta morala nazaj najbolj hrabro pokazati zobe.
Ne verjamemo v paniko na tribunah - izzivom raje drzno pogledamo v oči. S pravo(časno) strategijo in z dvignjeno glavo! S pomočjo primerov dobrih praks vas bomo opremili z uporabnimi menedžerskimi, tehnološko-komunikacijskimi in marketinško-prodajnimi taktikami za pogumen preboj v krizi.
Mitja Jereb, strateški direktor naročnikov in Urban Pfeifer, strokovni direktor digitalnega razvoja v agenciji PM, poslovni mediji, nam bosta predstavila, kako so lahko učinkovita digitalizacija marketinga in prodaje ter inovativne rešitve odgovor na obdobje zaostrenih razmer in manjšega povpraševanja.
Spoznali bomo pet primerov dobrih praks, primeri ustvarjanja vidne tržne prednosti v času gospodarske negotovosti in zaostrene konkurenčnosti.
Na koncu sledi še interaktivni sklop razbijanja tehnološko-marketinških mitov. Skupaj bomo preverjali stopnjo digitalne zrelosti v slovenskih podjetjih, testirali mite in smiselnost različnih digitalnih trendov za slovenski trg in regijo, kot so npr:
Priložnost, da svoje izkušnje in primere predstavite tudi udeleženci.