Na prvem članskem meetupu v 2023 bomo govorili o vplivnežih. Pri tem nimamo v mislih njihovega števila sledilcev, pač pa načine, kako lahko znamke s pomočjo vplivnežev obogatijo svoje marketinške aktivnosti in ustvarijo konkretne poslovne učinke. Obenem pa bomo govorili o tem, kako vplivneži vodijo tudi svoj posel.
Vplivneži so danes pomemben komunikacijski kanal za znamke, zato bomo z vami delili najnovejše izkušnje, kako tradicionalne znamke uspešno vključujejo vplivneže v svoje marketinške aktivnosti. Na drugi strani so vplivneži prisotni že toliko časa, da so razvili tudi svoj posel, svoje znamke in svoje produkte. Zato bo zelo zanimiv tudi pogled na ta drugi del, kako vplivneži gradijo svoje poslovne zgodbe.
S Patricijo Štangelj (Luna TBWA), Domnom Dan Gaimanom (Dunkin Devils) in Klariso Veselič (Elan) bomo odgovarjali na vprašanja:
S podjetnicama in vplivnicama, Aljo Perne (The Base Label) in Ano Žontar Kristanc (Anina kuhinja), pa bomo govorili o tem, kako sta razvijali svojo znamko, kakšni so poslovni učinki njunih »izdelkov«, kako nameravata v prihodnje širiti svoje »izdelke« in znamko ter o številnih drugih vprašanjih, ki zanimajo vas.
Čaka nas zanimivo srečanje, kjer bomo svet, v katerem delujejo vplivneži, pogledali z različnih zornih kotov in vsem stranem nastavili ogledalo :). Vabljeni ste vsi, ki vas zanimajo najnovejše izkušnje sodelovanja vplivnežev s tradicionalnimi znamkami ter načini, na katere vplivneži širijo tudi svoj posel.