Prenesite DMS e-priročnik po izbiri in se prijavite na marketinške novice.
Hana Klemen Godina (Agencija 101) je na v DMS Taktiku, ki je bil posvečen ustvarjanju digitalnih vsebin, opozorila na nujne elemente spletnih objav, ki jih je sama poimenovala »higienski minimum« oziroma nekakšna pravila, ki se jim moramo držati ob objavljanju na družbenih medijih.
Komuniciranje na družabnih omrežjih po njenih besedah zajema ustvarjanje objav, komunikacijo s sledilci in oglase.
1. Pred ustvarjanjem vsebin za določeno znamko, je nujno dobro poznavanje ciljne skupine, ki so ji vsebine namenjene. Le tako bodo namreč prava sporočila na ustrezen način prišla do uporabnikov.
2. Preden kot upravljalec/upravljalka družbenih omrežij začnemo pisati, sej postavimo korak nazaj in ne uporabimo svojega lastnega sloga. Izhajamo iz vrednot in osebnosti znamke, v skladu s tem pa tudi nastopamo in se izražamo.
3. Preden se lotimo pisanja, določimo tudi, kaj bomo kot znamka počeli in česa ne, (npr. besedne igre, eksperimentiranje, igrivost, upoštevanje slovničnih pravil, uporaba slenga …), s čimer znamki na družbenih omrežjih dodajamo osebnost.
4. Pri izboru vsebine, ki se ji bomo posvetili, izhajamo iz ciljne skupine. Kaj je zanjo pomembno, katere dogodke obiskujejo, kakšne teme se jim zdijo pomembne. Vprašamo se lahko, za kaj bi bilo uporabniku mar in kako se bo odzval, kaj ima od naše objave.
5. Usmerimo se na cilj, ki ga želimo z objavo doseči. Lahko gre za informiranje, zabavo, učenje, konverzijo, prodajo, grajenje skupnosti … V eni objavi uporabimo največ dva cilja.
Pri tem je Hana Klemen Godina opozorila, da se številne znamke še obnašajo, kot da komunicirajo v tradicionalnih medijih, zato pogosto zanemarjajo grajenje odnosa z uporabniki. Čar digitalnega sveta je po njenem mnenju v tem, da takoj dobimo povratne informacije. Četudi so te negativne, pa jim moramo znati uporabiti v svoj prid.
V DMS Labu si lahko ogledate celoten posnetek predavanja, kjer boste spoznali tudi: