Društvo za marketing Slovenije se je v zaključku leta 2020 pridružilo združenju European Marketing Confederation - EMC. Prvi skupni projekt je raziskava Marketing Agenda 2021, ki smo jo med marketinškimi direktorji širom Evrope izvedli v zaključku leta 2020.
Predstavitev rezultatov raziskave bo preko virtualne platforme potekala v torek, 23. februarja, med 14:30 in 16:00. Vabljeni, da skupaj preverimo, kakšni so trendi evropskega marketinga! Udeležba je za člane DMS brezplačna. Pogled slovenskih marketinških direktorjev bo predstavila predsednica DMS Petra Čadež (Atlantic Grupa). Na dogodek se lahko prijavite TUKAJ.
PROGRAM DOGODKA
Uvod
Jonathan Deacon, podpredsednik EMC
Povzetek raziskave
Ralf Strauss, predsednik EMC in predsednik Deutscher Marketing Verband
Izkušnje marketinških direktorjev
Ulrich Klenke, Chief Brand Officer at Deutsche Telekom (Nemčij)
Freddie Hospedales, Global Head of Marketing at ERM Sustainability Consultancy (Združeno kraljestvo)
Petra Čadež, Marketing Director at SBU Savoury Spreads at Atlantic Grupa (Slovenija)
Kristina Mažeikytė, CMO Baltics at Ikea Group (Litva)
Christoph Eisinger, Manager Director of Ski Amadé/AustriaErwin Eikema, CMO at Noordhoff, educational resources company (Nizozemska)
Dogodek se bo zaključil z virtualno okroglo mizo in izmenjavo izkušenj gostov.
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.