Na novembrskem Marketing TOPX izobraževanju bo Aleksandra Brank (CX Institute) predavala o mapiranju celostne nakupne izkušnje. CJM (Customer journey mapping) je osnovni korak skozi katerega organizacija spozna(va) svoje stranke. Pomembno je, da se zavedamo posameznih faz CJM-ja, kako začeti, kje so skrite nevarnosti, kaj JE potrebno nujno narediti in česa NE narediti. Kateri so ključni deležniki pri kreiranju CJM-ja, kako določiti prioritete in narediti konkurenčno prednost in seveda najpomembneje - kako implementirati v vsakodnevno poslovanje.
V tokratno izobraževanje bomo vključili tudi kratko predstavitev primera iz prakse, kako so se mapiranja celostne uporabniške izkušnje (ne)lotili na GEA College-u. Pristop in proces ter predvsem, kaj je šlo 'narobe' in kdaj je začelo iti 'prav', nam bo predstavil Rok Koželj, direktor poslovnega razvoja in marketinga na GEA College.
Marketing TOPX je kombinacija predavanj in dela v skupini. Za leto 2019 smo znova pripravili bogat program z odličnimi predavatelji. Strokovne, interaktivne in uporabne vsebine, ki jih bodo delili z nami, so zagotovilo za vrhunsko osvežitev znanj, ključnih za opravljanje posla v današnjem času.