Si upate z drugimi deliti svoj problem?
Je vroč in je praktičen - znova bomo zakurili Marketinški žar. 😊. Prijavite se na 4. Marketinški žar in razrešite svoj marketinški izziv.
Na Marketinškem žaru se povežete s člani DMS in interaktivno rešujete vaše konkretne izzive. Če imate trenutno izziv, težavo na enem od teh področij ...
- Kako pridobivati nove leade in kako izboljšati konverzije svojih marketinških akcij?
- Kako se diferencirati od konkurence?
- Kako preoblikovati ponudbo, da bo pritegnila nove potrošnike, mlade, starejše...?
- Količina dela in znanj, ki jih mora marketingaš imeti, se povečuje, število ljudi v marketinških oddelkih pa ostaja enako in je obseg dela velikokrat prevelik. Kako poiskati rešitev za to?
- Kako lansirati novi izdelek ali priti do novih kupcev?
... pridite na Marketinški žar in rešili ga bomo skupaj.
Vtis udeleženke preteklega Marketinškega žara: Končno sem dobila nek zunanji pogled, saj včasih sama težko pogledam na zadeve tako, kot bi jih videli ostali. Dobila sem odgovore na vprašanja, ki se mi že dolgo podijo po glavi.
Kako poteka Marketinški žar?
- Oblikovali bomo skupino 6 članov, ki se virtualno srečajo dvakrat po uro in pol.
- Skupina bo zaprtega tipa, debato v skupini bo vodil moderator.
- Člani bodo delili svoje izzive in jih tudi skupaj reševali.
- Vsak, ki bi želel sodelovati v debati, bo moral v nekaj stavkih opisati izziv, ki ga ima.
- Opis izziva je vstopnica in pogoj za sodelovanje.
- Na vsakem srečanju bodo svoj problem predstavili trije člani skupine.
- Po predstavitvi problema bodo ostali člani delili svoje rešitve, ideje in predloge, kako rešiti problem oziroma kako bi/so se oni soočili z njim.
- Nosilec izziva bo zgolj poslušal in prišel do petih različnih idej.
- Tisti, ki bodo komentirali izziv, bodo poleg svojega pristopa slišali še pet drugačnih razmišljanj in se bodo tudi iz njih lahko kaj naučili.
- Udeleženci bodo v komentarjih (lahko) zelo odkriti, tudi pekoči, boleči ... od tod tudi ime 'žar'.
Rok za prijave je 29. marec oz. do zapolnitve zelo omejenega števila mest – samo šest članov. Prijavite se lahko člani DMS s PRO in Neomejenim paketom.
Prijave z opisom izziva sprejemamo preko spletnega obrazca do zapolnitve mest! Če imate torej izziv na zgoraj omenjenih področjih, nam ga posredujte do 29. marca. Nato si boste morali rezervirati dva popoldanska termina za aktivno sodelovanje na "žaru"!
Marketinški žar bo potekal dva zaporedna torka v aprilu. Se vidimo v torek, 4. in 11. aprila, ob 16. uri na Zoomu.