Ena od bistvenih nalog znamčenja je grajenje zaupanja. Ko se odločamo, katero znamko testenin bi kupili za kosilo, kateri sladoled bi izbrali v hladilniku ali ko kupujemo nove superge, pri odločanju ne želimo zapraviti veliko časa. Prav tako z znamkami ne želimo vzpostavljati globokih odnosov, saj imamo s tem težave že z resničnimi osebami. Naše odločitve so v večini primerov intuitivne oziroma samodejne, spodbujene z enim najmočnejših psiholoških mehanizmov, t. i. izogibanjem izgubi. Običajno kupimo preprosto tisto, čemur najbolj zaupamo.
Blagovna znamka je tisto, kar si ljudje mislijo o nekem izdelku, storitvi ali podjetju."
Najboljšim upravljalcem znamk, kot so Apple, Nike, Ben&Jerry, uspe ime znamke zasidrati v pravi kulturni trenutek časa in nagovoriti najgloblja občutja ljudi, verjameta kreativna direktorica Medeja Kraševec in izvršni kreativni direktor Janez Rakušček iz agencije Luna \TBWA, ki bosta naša gosta prihajajočega Treninga strateških veščin. Naučila nas bosta veščin, kako lahko s kreativnim vodenjem vaša znamka osvoji delček uma vsakega posameznika. Pokazala bosta, kako kreativno znamčenje odločilno sooblikuje podobo izdelka ali storitve. Po njunem mnenju lahko kreativnost reši večino izzivov, s katerimi se soočajo znamke.
Na delavnici bosta Medeja Kraševec in Janez Rakušček predstavila:
BONUS Vsi udeleženci dogodka boste imeli enkratno priložnost seznaniti se z orodji in metodologijo, ki jo mreža TBWA samostojno razvija in z njo tako soustvarja globalne znamčne presežke.
Komu je dogodek namenjen? Delavnica je namenjena vsem, ki bi radi celostno razumeli blagovne znamke in hkrati obvladali nekaj ključnih orodij za njihovo kreativno upravljanje. Namenjena je tudi vsem. Ki želite dosegati boljše poslovne rezultate, se naučiti kreativno razmišljati in preizkusiti nova znanja v praksi.
Vabljeni, da se nam pridružite v torek, 14. marca, ob 14. uri v Catering Labu (Kavčičeva ulica 66, Ljubljana).
Na poglobljenih 4-urnih delavnicah Treninga strateških veščin se udeleženci urijo v konkretnih veščinah, spoznavajo strategije, orodja, modele, ki jim bodo v pomoč pri delu. Delavnice pripravljajo izkušeni strokovnjaki na svojih področjih, ki jih odlikujejo odlične predavateljske, mentorske in svetovalne sposobnosti.