O vsebini:
Service design oziroma oblikovanje storitev je proces ustvarjanja optimalne storitvene izkušnje. Na februarskem Marketing TOPX izobraževanju bomo spoznali, kako se lotiti oblikovanja storitev (service design). Benjamin Rančič in Žiga Vraničar (Renderspace) bosta predstavila nekaj uspešnih primerov iz prakse ter udeležence popeljala skozi praktični del delavnice, kjer se bomo skupaj lotili oblikovanja storitve oziroma izboljšanja že obstoječe.
Spoznali bomo:
Komu je izobraževanje namenjeno?
Izobraževanje je namenjeno vsem, ki želite izboljšati vašo storitveno izkušnjo in jo narediti še bolj po meri vaših uporabnikov. Torej vsem, ki ste odgovorni za načrtovanje in strateški razvoj novih storitev, za vodje in ekipe, ki se ukvarjate s celovito uporabniško izkušnjo in s poglobljenim razumevanjem vaših uporabnikov (produktni vodje, vodje marketinga, prodaje, oblikovalci z različnih področij - UX, vizualno oblikovanje, produktno oblikovanje ...).