Program

Izobraževanje

Prvi članski meetup v novem letu bomo namenili odkrivanju trendov

Govorili bomo o tem, kaj se dogaja na zelo različnih področjih življenja, družbe in posla. Osvetlili bomo trende, na katere moramo biti marketingaši pozorni v letu 2022. Če želite razmisliti in videti priložnosti za marketing v letu 2022, pridite na januarski članski meetup DMS.

Najprej nas bo Mitja Pirc, direktor pri Kearney izzval z razmišljanjem Prenehajmo loviti »zvestobo«. Nedavni podatki Kearney Consumer Institute kažejo, da so potrošniki na splošno veliko manj zvesti, kot si mislimo.

  • Le 22 odstotkov vprašanih je navedlo, da nikoli ne bi zamenjali blagovne znamke,
  • 33 odstotkov pa jih je odgovorilo, da bi zamenjali, če bi bila konkurenčna znamka na akciji.

Dogajanje zadnjih mesecev je problematiko lojalnosti samo še dodatno razgalilo. Zvestoba potrošnikov je mešanica čustev in dosledne pozitivne izkušnje. Blagovne znamke morajo prenehati loviti »zvestobo« in se osredotočiti na preseganje pričakovanji potrošnikov z visoko kakovostjo izdelkov in storitev. Kaj to pomeni za marketingaše v letu 2022? O tem bo spregovoril Mitja Pirc, direktor pri Kearney.

Zoran Savin, Digitall.si, bo izpostavil temo, ki bo letos izjemno zanimiva - »Je konec piškotkov priložnost za boljši marketing?«. V prispevku bomo pregledali nekaj scenarijev razvoja na področju zasebnosti in z njim povezanega oglaševanja. Gre namreč za izredno široko problematiko, ki do dodobra izoblikovala prihodnost oglaševanja.

Da bi res razumeli širšo problematiko bomo pregledali:

  • nekaj črnih scenarijev,
  • obenem pa pregledali nekaj obstoječih rešitev, ki nam lahko olajšajo vmesno obdobje.
  • Ob tem pa podarili, da je zasebnost lahko tudi marketinška prednost in pogledali nekaj rešitev, ki nakazujejo to smer.

Jernej Smisl, global marketing direktor pri VIDAA, pa nas bo izzval s svojim razmišljanjem o prihodnosti športnih dogodkov, športnega marketinga in dogodkov v splošnem s prispevkom »Fokus ne bo več na dogodek, ampak pred in po!«

Letošnje leto bomo še bolj kot v preteklosti priča hibridnim dogodkom. Tudi v športu. Potrošniki enostavno drugače spremljajo dogodke. Njihovo pozornost lahko v večji meri dobimo pred in po samem dogodku, kot med dogodkom. Kaj to pomeni za marketingaše?

  • To prinaša izjemne priložnosti za drugačno uporabo sponzorstev.
  • Tako nosilci blagovnih znamk kot športniki bodo lahko in bodo morali izkoriščati hibridni svet off/online dogodkov za povečevanje vključenosti potrošnikov in za večje učinke sponzorskih aktivnosti.
  • O teh priložnostih bo govoril Jernej Smisl.

Izkoristite priložnosti, ki jih prinaša okolje za marketingaše v letu 2022 in naredite korak naprej v svojih marketinških aktivnostih.

Predstavili bomo tudi rezultate raziskave Marketing Agenda 2022.

Pridite na članski meetup DMS, spoznajte trende in se še malo družite.

Težko boste rekli, da imate druženja polno glavo.

Članski meetup bo potekal v sredo, 16. februarja, ob 17. uri (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana, dvorana A).

>> PRIJAVA NA ONLINE DOGODEK

>> PRIJAVA NA DOGODEK V ŽIVO

Število mest je omejeno na 40 udeležencev in velja po pravilu hitrih prijav.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam