Program

Dogodek

Večina podjetij se pridobivanja novih kontaktov prek spleta loti napačno in zato predvidevajo, da  kampanje za generiranje kontaktov v B2B segmentu ne delujejo. Kar pa ne drži. Polona Van (Red Orbit) bo na majskem srečanju B2B središča predstavila 3 glavne napake, ki jih večina podjetij ponavlja. Predstavila bo nasvete, kako se pridobivanja kontaktov na spletu lotiti pravilno, da bomo zajeli relevantne kontakte, ki bodo prinesli želene rezultate.

Majsko B2B središče bo v ponedeljek, 31. maja, med 14:00 in 15:00.

O čem bomo govorili?

  • Katere so 3 glavne napake pri generiranju kontaktov v B2B?
  • Predstavljeni bosta dve strategiji za pridobivanje novih stikov na spletu.
  • Zakaj je tudi v B2B segmentu pomembno, da pokrivate vse nakupne faze uporabnikov?
  • Katere vsebine so primerne za določeno nakupno fazo?
  • Zakaj je pomembno, da definirate profil idealnega kupca?
  • Kako na spletu poiskati tiste uporabnike, ki že izkazujejo nakupni interes?
  • Kako lahko marketing in prodaja čim bolj učinkovito sodelujeta, saj je pridobitev novega stika šele prvi korak?

Zaradi pandemije in zaprtja sejemskih dejavnosti je še toliko bolj pomembno, da B2B segment spozna pristope, s katerimi bo iskanje stikov preko spleta enako uspešno, kot je bilo do zdaj na sejmih.

Komu je srečanje namenjeno?

Vabljeni vsi, ki si želite spoznati, kako izboljšati zbiranje in upravljanje z relevantnimi kontakti, s katerimi lahko dosežemo boljše rezultate.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam