Valentin Bufolin je svojo strast za marketing pričel gojiti na področju spletnih projektov. Od leta 2007 je nabiral izkušnje s snovanjem, oblikovanjem in razvojem spletnih strani ter spletnih trgovin. Sodeloval je pri razvoju spletnih nastopov številnih blagovnih znamk, med drugim Vichy in Petrol. Leta 2012 se je kot vodja blagovne znamke pridružil Studio Moderni, kjer je z ekipo zasnoval in lansiral blagovno znamko namenjeno za šport. Zaradi hitre rasti in razvoja je leta 2014 postal skrbnik za dodatni dve blagovni znamki in poskrbel za njihov omnikanalni nastop na 21 trgih srednje in vzhodne Evrope. Leta 2015 se je kot višji strokovni svetovalec zaposlil na Lidlu Slovenija in po pol leta prevzel vodenje marketinga. Je velik navdušenec nad tehnologijo in rad raziskuje možnosti, ki jih prinašajo novi prijemi ter je zagovornik digitalizacije offline medijev in sinergijskih učinkov, ki ju ti vesolji tvorijo. V prostem času se rad ukvarja s sommelierstvom, je tudi vice prvak za najboljšega sommelierja Slovenije v letu 2018.