Glavne spremembe, ki smo jih ugotovili jeseni 2009, so:
Pričakovanja posledic recesije, ki smo jih izmerili spomladi, so se uresničila pri približno polovici tistih, ki so pred pol leta pričakovali poslabšanje razmer.Drugi Trženjski monitor DMS med potrošniki je bil izveden med 23. in 30. septembrom 2009 na nacionalno reprezentativnem vzorcu oseb, starih med 18 in 65 let. Podatki so bili zbrani s telefonskim anketiranjem (CATI). Velikost vzorca je n=1004.
Vse zgornje rezultate smo zbrali na podlagi kazalnika Trženjski monitor DMS. Jesenski trženjski monitor sta podrobneje predstavila dr. Maja Makovec Brenčič, predsednica DMS in Andraž Zorko iz podjetja Valicon, ki raziskavo izvaja. Rezultate so pokomentiralipredstavniki stanovskih organizacij in partnerjev DMS, Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) in njenih združenj ter Slovenskega društva za odnose z javnostmi (PRSS).