Številke osnova marketinga in da je potrebno pri vzpostavitvi sistema spremljanja metrik začeti z osnovami, iz katerih izhajamo in metrike sproti nadgrajujemo. Rezultati ne pridejo kar čez noč in za izboljšanje so pomembne vaje in seveda izkušnje, ki jih ob tem pridobimo.
Predavatelja sta na Marketing TOPX-u izpostavila 3 ravni in 9 ključnih izzivov pri vzpostavljanju sistema marketinških metrik in analitike:
Uspešnosti marketinga ne moremo ocenjevati samo znotraj marketinga samega, ampak moramo gledati celotno sliko podjetja. (Dr. Mitja Pirc, Pristop Poslovno svetovanje
Aktivnosti je potrebno izvajati korak za korakom. Najprej začeti z osnovnimi analitikami in jih nato graditi. Najtežji je prvi korak vzpostavitve analiz. (Lovro Verhovšek, Baby Center)
Pri načrtovanju marketinških taktik podrobneje opredelimo:
Pri izvedbi marketinških taktik:
Pri nadzoru uspešnosti in učinkovitosti marketinških taktik:
Pri prilagoditvi marketinških taktik:
Mitja Pirc in Lovro Verhovšek sta Marketing TOPX povzela s ključnimi mislimi:
Ključne misli: