Pristop v sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije predstavlja izsledke kvantitativne raziskave Mind Wide Open, izvedene spomladi 2017 med 112 slovenskimi marketinškimi direktorji. Med drugim je raziskava pokazala, da se marketing zaveda pomebnosti osredotočnosti na kupca, a da kljub velikemu številu podatkov, kupcev še vedno ne poznajo tako dobro, kot bi si želeli. Raziskava je bila premierno predstavljena na 22. Slovenski marketinški konferenci (SMK), tu pa objavljamo celotno poročilo raziskave.

Med glavnimi poudarki vodje raziskave izpostavljajo:

  • Podjetja se vse bolj zavedajo pomembnosti osredotočenosti na kupca, v 42% je osredotočenost na kupca že umeščena v poslovno strategijo podjetja.
  • Med glavnimi marketinškimi cilji v letu 2017 podjetja izpostavljajo: krepitev blagovne znamke (47%), povečanje prodaje (45%), povečanje tržnega deleža (29%) in skrb za zadovoljstvo kupcev (27%).
  • Podjetja zbirajo velike količine podatkov, a ocenjujejo, da kljub različnim virom in veliko količino podatkov slabo poznajo kupce.
  • Ugotovili so, da podjetja podatkov ne izkoristijo zaradi slabe povezanosti med oddelki. Malo podjetij deli rezultate analiz z vsemi oddelki v podjetju.
  • Podjetja obvladajo analize podatkov, a ostajajo pri osnovi. 
  • 73% podjetij je v zadnjih letih povečalo investicije v nove tehnologije, a le 35% ima kompetence za izkoriščanje njihovega polnega potenciala.

Celotno poročilo preberite tukaj.

VČLANI SE

Celotno poročilo raziskave je na voljo tukaj.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam