V Društvu za marketing sledimo trendom in sodobnemu (digitalnemu) načinu življenja, zato za naše člane pripravljamo tudi brezplačne webinarje, ki si jih lahko ogledate kadarkoli in kjerkoli.

Na prvem smo se pogovarjali o temi: kako načrtovati in izvajati webinarje. Predavalteljica Jasna Suhadolc, direktorica agencije Actuado z dolgoletnimi izkušnjami na področju digitalnega komuniciranja, je udeležencem webinarja podala nekaj nasvetov, kako uspešno načrtovati in izpeljati webinarje, ki bodo privabili zanimanje ciljne publike. V nadaljevanju izpostavljamo nekaj ključnih poudarkov predavateljice.

Zakaj se udeležiti webinarja?

Manjša poraba časa: Za ogled oziroma poslušanje vsebine ne potrebujete menjati lokacije, kar seveda prihrani določen čas.

Od kjerkoli (kjer je dostop do interneta): Predavatelji so lahko na drugi strani sveta, pa lahko vseeno z nami delijo svojo vsebino.

Kadarkoli: Z registracijo na webinar si lahko vsebino ogledate takrat, ko vam to ustreza.

Mladi starši - ni potrebno iskati varstva: V zadnjem času nastaja precej webinarjev, ki nagovarjajo mlade starše, da naj si zvečer, ko otroci že spijo, ogledajo vsebine o prehrani, vzgoji otrok.

Zakaj organizirati webinar?

»Hubspot je pred leti napravil raziskavo med marketingaši, v kateri so ugotovili, da 52 % marketigašev meni, da nam video prinese največji učinek glede na vložena sredstva. Video vsebine so hkrati odlične za recikliranje – določeni posnetki so lahko uporabni daljše časovno obdobje. Webinarji so zelo atraktivne vsebine, v sklopu inbound marketinga pa jih pogosto uporabljamo za zbiranje kontaktov, ki jih nato negujemo – če si je nekdo ogledal webinar o B2B marketingu, mu v prihodnosti pošiljamo B2B vsebine, ker ga očitno zanimajo. Na podlagi teh informacij lažje ciljamo skupine, ki jih želimo doseči. V B2B-ju so webinarji lahko namenjeni tudi temu, da naročnik preko strokovnjakov v podjetju prikazuje, kako so njihovi izdelki rešili določene težave strank. S tem še dodatno obogatimo vsebine na spletni strani, kar je v B2B okolju, kjer se 70 % nakupnega procesa zgodi v fazi informiranja, zelo pomembno,« prednosti organizacije webinarjev predstavi Jasna Suhadolc (Actuado).

"V B2B-ju z webinarji še dodatno obogatimo vsebine na spletni strani, kar je v B2B okolju, kjer se 70 % nakupnega procesa zgodi v fazi informiranja, zelo pomembno," poudarja Jasna Suhadolc (Actuado).
Kako se lotimo načrtovanja webinarja?

Določimo cilje: Koliko udeležencev želimo imeti, kakšna so naša pričakovanja? Kdo so naše ciljne javnosti?

Sporočila: Kakšna sporočila želimo podati? Temo izberemo skupaj s predavateljem, strokovnjakom. Tema ne sme biti preveč prodajno naravnana, saj bodo to udeleženci hitro ugotovili in če jih niste pred tem opozorili, da gre za tovrsten webinar, boste izgubili njihovo pozornost.

Časovnica: Od zamisli do izvajanja traja od tri do šest tednov, k temu je vključen teden po webinarju, ki je namenjen aktivnostim po webinarju. Najkrajše časovno obdobje je 2 tedna, predvsem zato, ker ga v krajšem času ne moremo dovolj učinkovito promovirati.

»Če imamo webinar, pa nihče ne ve zanj, je to velika škoda. Naše delo je tako šlo v nič. Promocija webinarja lahko poteka preko različnih kanalov. Ne razmišljajte samo o oglaševanju, ampak tudi o deljenju vsebin preko družbenih omrežij – denimo objav vaših zaposlenih, znancev, strokovnjakov oziroma vplivnežev s področja, partnerskih podjetij … Absolutno morate vsebino o webinarju objaviti tudi na vaši spletni strani ter narediti dodatno promocijo z elektronskimi sporočili. Ti so najbolj učinkovito orodje za promocijo webinarjev,« je na predavanju poudarila Jasna Suhadolc (Actuado).

Predavateljica je zares podrobno opisala celotno pot od zamisli o webinarju do njegove izvedbe – med drugim je natančno opisala tudi to, kako webinar tehnično izvedemo. Vabimo vas, da si ogledate posnetek webinarja, ki je za člane DMS na voljo tudi na članskih straneh. Tiste, ki še niste člani DMS, vabimo, da si ogledate ponudbo digitalnega članstva DMS, s katero vam bodo naše vsebine na voljo kadarkoli in kjerkoli.

VČLANI SE

Na februarskem webinarju bo v četrtek, 7. februarja, ob 12:00 Aljoša Železnjov predaval o orodju, ki vam bo olajšal življenje v pogosto zapletenemu svetu podatkovne analitike. Več o vsebini webinarja lahko preberete tukaj.

Povezane teme

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam