Letos mineva 5 let od predstavitve agilnega marketinga na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu. Zato smo v ta namen v začetku leta izvedli raziskavo "Stanje Agilnega Marketinga", s katero smo dobili dober vpogled v organizacijo marketinških oddelkov.
Rezultati raziskave kažejo, da več kot 50 % marketinških oddelkov načrtuje uvedbo agilnega marketinga v prihajajočih mesecih. Največji strah oziroma ovira pri uvajanju je, glede na odgovore sodelujočih v raziskavi, pomanjkanje znanja in premalo kompetentnih sodelavcev s tega področja. Zato na oktobrskem DMS Praktikumu pripravljamo štiriurno delavnico o agilnem marketingu, ki jo bo vodil Jaka Kladnik (Switch to eleven).
Na delavnici boste spoznali, kako lahko različne agilne metode, s poudarkom na Scrum-u in KanBan-u, implementirate v svojem marketinškem oddelku. Spoznali boste ključne elemente agilne metode Scrum, svoje novo pridobljeno znanje pa boste lahko preizkusili tudi s praktičnimi vajami.
Vabljeni torej vsi, ki si želite:
Če želite bolje spoznate način razmišljanja našega predavatelja, vabljeni k branju zapisa "Poslovni modeli potečejo hitreje kot jogurt v hladilniku".
Praktikum je brezplačen za člane strateškega in naprednega nivoja. Člani osnovnega nivoja si lahko udeležbo na delavnici zagotovite z nadgradnjo osnovnega nivoja ali izkoristijo 50 % popust na redno kotizacijo. Kotizacija za nečlane znaša 199 € + DDV.