Program

Izobraževanje

Na dogodku bomo raziskovali eno bolj vročih tem v športnih sponzorstvih – ambush marketing. Ob koncu uradnega programa drugega modula Akademije športnega marketinga se nam bo pridružil priznani strokovnjak prof. Mark James, ki bo ambush marketing osvetlil s perspektive pravnih izzivov in poslovnih priložnosti.

Ambush marketing oz. "marketing iz zasede" v svetu športnih prireditev pogosto odpira vprašanja etike, zakonodaje in konkurenčnih strategij. Kako ga uravnavajo organizatorji prireditev in sponzorji? Ali ta predstavlja tveganje za blagovno znamko ali morda priložnost za inovativno vstopanje na trg?

Pridružite se nam na pogovoru, kjer bomo:

  • Raziskali tveganja in priložnosti ambush marketinga
  • Slišali globalne trende in primere iz prakse
  • Razpravljali o pravnih aspektih in pomenu zaščite sponzorskih pravic
Pogovor, ki ga bo vodil Blaž T. Bolcar, bo potekal v torek, 5. novembra, ob 18.00 na Gospodarski zbornici Slovenije v Dvorani A.

Udeležba na pogovoru je brezplačna za vse, obvezna pa je prijava.
Pogovor bo potekal v torek, 5. novembra, na Gospodarski zbornici Slovenije v Dvorani A.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam