Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
Vsak torek si rezervirajte 5 minut za marketing. Naročite se na marketinške novice.
Najprej je seveda treba ugotoviti, kaj želimo sporočiti kupcem in na kakšen način. Vse bolj se po besedah Azre Mujkanović Češek uveljavlja nova paradigma, kjer se med znamko oziroma njenim produktom ali storitvijo in kupcem razvije odnos podpore. Znamka naj kupca opolnomoči, da bo sposoben sam premagati izzive, s katerimi se sooča. »To je bistvo empatičnega pisanja,« še pravi Azra Mujkanović Češek.
Za določanje glasu in tona komunikacije poiščite odgovor na vprašanja:
Najpomembnejše orodje pri pisanji besedil je nabor besed (besede, fraze, metafore …), ki jih uporabljate. Oblikujte zaklad besed in poiščite nabor besed in fraz za vsako situacijo.
Orodja za oblikovanje nabora besed:
Če želite uporabiti pogovorni slog pisanja (sproščen in enostaven slog), naj bo način pisanja tekoč, sproščen, razumljiv in dostopen.
Orodja za lažji začetek pisanja:
Kateri so praktični in kateri čustveni vidiki nagovarjanja kupca in kako jih upoštevati pri pisanju marketinških tekstov, pa si lahko člani DMS kadar koli ogledate v DMS Labu. Izobraževanje traja eno uro.
Izvedeli boste: