Najpogosteje se sprašujemo, kakšne spremembe nas bodo doletele v prihodnjih letih, zelo redko pa se vprašamo, kaj bo v prihodnje ostalo enako. Informacije o tem so koristne, saj lahko svoje marketinške strategije gradimo okoli tega, kar se ne bo spremenilo.
Človeški možgani imajo dva načina delovanja. Prvi je hiter, nagonski, avtomatičen, len in brez napora. Drugi pa je počasnejši, z več zavedanja, več tehtanja in več napora, a je odgovoren le za majhen del našega vedenja. Znamka deluje kot bližnjica do zadovoljitve naših funkcionalnih in čustvenih potreb. Ker so naši možgani leni in vedno iščejo načine, kako prihraniti kar največ energije, je treba znamke zgraditi tako, da postanejo avtomatska izbira brez vloženega napora.
Sedem opisanih pravil marketinškega komuniciranja, ki jih najverjetneje vsi poznate, saj ne gre za novosti, bo delovalo tudi v prihodnje. Temeljijo namreč na razumevanju delovanja možganov, ne na razumevanju delovanja tehnologij.
Za rast znamke je ključno pridobivanje vedno novih uporabnikov, to pa so tisti, za katere vaša znamka običajno ni prva izbira. Zvesti uporabniki terjajo svoj način komuniciranja, morebitne nove uporabnike pa je treba nagovoriti z zavedanjem, da gre za nezainteresirane in/ali občasne uporabnike.
Zvesti uporabniki bodo vaše komuniciranje zagotovo zaznali, treba pa je pridobiti pozornost morebitnih novih uporabnikov. To je v poplavi sporočil, ki jim je posameznik podvržen danes, izjemno težko. Treba je izstopati.
Kreativnost bo vedno konkurenčna prednost, saj s kreativnimi pristopi lahko izstopate med znamkami, podobnimi vaši. Kreativnost je namreč gonilo rasti prodaje in dobičkonosnosti znamke.
Posebne značilnosti znamke so tiste, ki pomagajo možganom ustvariti spomin in zatem priklic, to pa pomaga znamko postaviti na prvo mesto pri uporabnikih in posledično tudi odločitev za nakup.
Krepitev človekovega spomina v povezavi z znamko lahko dosežete le z doslednostjo v komuniciranju. To je treba vzdrževati na vseh kanalih komuniciranja. Ko oblikujete nove ideje, pa je nujno najti pravo razmerje med svežim in že znanim.
Komuniciranje, ki sproži močne čustvene odzive, za znamko prinaša številne prednosti; večjo pozornost, globljo obravnavo vsebine, znamka ostane bolj v spominu. Vendar pa močnih čustvenih odzivov ne povzročajo le videozgodbe, čustvene odzive lahko sprožijo tudi na prvi pogled racionalni oglasi. Zato se je vedno treba postaviti v čevlje uporabnika in razmisliti, kako bo sam videl sporočilo.
S komuniciranjem uporabnike motiviramo, da bodo z uporabo naše znamke dosegli določen cilj. Pri tem motivacije ne smemo zamenjevati s čustvi. Komuniciranje lahko sproži čustvene odzive, a to ni enako obljubi, da bodo z uporabo znamke ljudje nekaj dosegli.
Sodobna tehnologija, ki je na voljo, ali pa tista, bolj tradicionalna, je le sredstvo, preko katerega naša sporočila pridejo do uporabnikov. Ali bodo naša sporočila opažena, zapomnljiva in bodo vplivala na odločitev o nakupu, pa je odvisno predvsem od vsebine, ki mora sprožiti prave odzive v posameznikovih možganih.
Sedem pravil marketinškega komuniciranja je povzetih po članku Toma Roacha (MarketingWeek).