Program

Izobraževanje

Živimo v nepredvidljivih časih. Aktualna situacija je močno zaznamovala šport in posledično športna sponzorstva oziroma športni marketing. Športniki, zveze in klubi ob praznih športnih arenah iščejo nove načine za ohranjanje stika z navijači, sponzorji iščejo nove načine za izvajanje športnih aktivacij in prenašanje vrednot športa na blagovne znamke.

Novonastale oblike športnih sponzorstev in razmah povezovanja med športnimi subjekti ter navijači v digitalnem svetu prinašajo številne izzive in priložnosti. Po drugi strani pa televizija in televizijski prenosi v marsikateri športni panogi še vedno ostaja osrednja vez med športniki in navijači ...

Sponzorstvo je v osnovi poslovna naložba v promocijo in dvig vrednosti blagovne znamke, od katere podjetje in lastnik sponzorskih pravic pričakujeta otipljivo in merljivo korist. V tem smislu za sponzorstvo veljajo vsi principi skrbnega ravnanja, ki jih podjetje pričakuje od svojih poslovnih naložb. V sponzorski industriji to poimenujemo z izrazom strateško upravljanje, katerega sestavni del je določanje komunikacijskih ciljev in ciljnih skupin ter merjenje in analiza učinkovitosti zastavljenih komunikacijskih ciljev oziroma povračilo sponzorstva. Slednje se v sponzorski industriji meri že desetletja, končni cilj meritev pa je finančni učinek povračila sponzorstva (ROI) za podjetje in izračun ROI indeksa (povračilo vs. vložek v pravice), ki je med ključnimi indikatorji za oceno uspešnosti sponzorske naložbe in vodilo za nadaljnje odločitve.

Izhodiščna vprašanja pogovora:
  • Zakaj merimo?
  • Kaj merimo?
  • Kdaj merimo?
  • Kako merimo?
  • Zakaj ne merimo?

Na prvem jesenskem webinarju Športnega središča DMS se bomo tako posvetili merjenju učinkov aktivnosti športnih sponzorstev. V našo družbo smo povabili izkušenega strokovnjaka na področju povezovanja medijev in športa Nebojšo Čurovića in direktorico podjetja Press Clipping Tatjano Novak, ki že vrsto let raziskuje nove, inovativne načine za merjenje učinkov medijskih aktivnosti. Pogovor bo povezoval Klemen Avsenik.

Webinar Športnega središča DMS bo v ponedeljek, 7. septembra, med 15:00 in 16:00.
Komu je izobraževanje namenjeno?

Izobraževanje je namenjeno vsem, ki vas zanima, kako še bolj učinkovito izmeriti sponzorske aktivnosti. Vabljeni vsi, ki vas zanimajo novosti na področju športnega marketinga in sponzorstev. Dogodek je namenjen vsem članom DMS in vsem, ki vas zanima področje športnega marketinga in sponzorstev, še posebej lepo vabimo predstavnike športnih zvez, klubov in organizacij. Dogodka se lahko udeležite brezplačno.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam