Brif je zagotovo ena izmed najpogosteje uporabljenih besed v marketinškem svetu. Dober brif je lahko temelj odličnega sodelovanja med agencijo in naročnikom, slab brif pa lahko pripelje do številnih izzivov, nezadovoljstva in slabih rezultatov.
"V praksi brif pomeni informacije, ki jih da oglaševalec komunikacijski (kreativni, medijski ali digitalni) agenciji s ciljem, da ta na njih zasnuje, predlaga in izvede proces prenosa kodiranega sporočila oglaševalca izbrani ciljni skupini," je ob osvežitvi dokumenta iz sklopa priročnikov Dobra praksa Slovenske oglaševalske zbornice "Oglaševalski brif" zapisala Špela Žorž (Grey Ljubljana).
V četrtek, 28. januarja, se bomo na prvem letošnjem izobraževanju Marketing TOPX posvetili temu, kako z brifom postaviti temelje strateškega partnerstva med agencijo in naročnikom. Špela Žorž bo z nami delila tudi svoje praktične izkušnje, ki jih je pridobila skozi dolgoletno delo z domačimi in tujimi naročniki, s katerimi je ustvarila številne zelo uspešne marketinške kampanje in za svoje delo prejela priznane strokovne nagrade.
Pred izobraževanjem vas toplo vabimo, da preberete dokument iz sklopa priročnikov Dobra praksa Slovenske oglaševalske zbornice "Oglaševalski brif", ki bo osnova tokratnega izobraževanja Marketing TOPX.
Izobraževanje je namenjeno vsem tistim, ki pripravljate najrazličnejše brife za vaše partnerje. Namenjeno je tudi tistim, ki želite iz pripravljenih brifov ustvariti odlične marketinške kampanje in poskrbeti za navdušenje vaših partnerjev. Izobraževanje je brezplačno za člane DMS, v skladu z vašim nivojem članstva.