"Če poznaš nasprotnika, sebe in teren, ne boš poražen." (prosto po Sun Tzu)
Razvijanje posla brez predhodnega celovitega poznavanja trga, brez natančnih podatkov o konkurenci in potencialnih kupcih, je primerljivo s hojo na robu prepada s prevezo čez oči. Morda nam celo uspe, vendar je verjetnost, da končamo razbiti na dnu prepada, precejšnja. Začeti posel brez predhodnega poznavanja trga lahko primerjamo s tekom proti prepadu - prav tako s prevezo čez oči. Skoraj zagotovo bomo končali na dnu prepada.
Competitive intelligence se v slovenščino nespretno prevaja kot konkurenčna obveščevalna dejavnost, kar ima nepotreben prizvok nedopustne in prepovedane industrijske "špijonaže". Dejansko gre za sistematično zbiranje, analizo in posredovanje podatkov o relevantnem poslovnem okolju, konkurenci in potencialnih kupcih, vse z namenom omogočiti odločevalcem sprejemanje najboljših strateških odločitev.
Izobraževanje bo vodila Bojana Korošec (BI-CALCULUS).
Izobraževanje je namenjeno vsem, ki vas zanimajo različni pristopi pri oblikovanju poslovnih strategij. Analitikom, strategom in tudi odločnim operativcem.
DMS Taktik je spletno izobraževanje, na katerem se posvetimo točno določeni marketinški veščini, o kateri predava ekspert na svojem področju. Skozi izobraževanje udeleženci dobijo konkretno, praktično znanje o določenem področju, aktivnosti, orodju, platformi, kanalu …
Izobraževanje DMS Taktik je namenjeno tako tistim, ki želijo dobiti osnovno znanje o določenem marketinškem "mikro" področju kot tudi tistim, ki želijo osvežiti svoje znanje s pomočjo odličnega predavatelja.