Program

Izobraževanje

"Če poznaš nasprotnika, sebe in teren, ne boš poražen." (prosto po Sun Tzu)

Razvijanje posla brez predhodnega celovitega poznavanja trga, brez natančnih podatkov o konkurenci in potencialnih kupcih, je primerljivo s hojo na robu prepada s prevezo čez oči. Morda nam celo uspe, vendar je verjetnost, da končamo razbiti na dnu prepada, precejšnja. Začeti posel brez predhodnega poznavanja trga lahko primerjamo s tekom proti prepadu - prav tako s prevezo čez oči. Skoraj zagotovo bomo končali na dnu prepada.

Competitive intelligence se v slovenščino nespretno prevaja kot konkurenčna obveščevalna dejavnost, kar ima nepotreben prizvok nedopustne in prepovedane industrijske "špijonaže". Dejansko gre za sistematično zbiranje, analizo in posredovanje podatkov o relevantnem poslovnem okolju, konkurenci in potencialnih kupcih, vse z namenom omogočiti odločevalcem sprejemanje najboljših strateških odločitev.

Obravnavali bomo naslednje sklope:
  • Kako prepoznati in analizirati konkurenco?
  • Katere tehnike zbiranja podatkov uporabiti?
  • Predstavili bomo uporabo dinamičnih strateških delavnic – ''Wargame-ov'', katerih namen je obuti čevlje kupca oziroma konkurence in testirati svojo strategijo.
  • Kako uporabiti Teorijo iger za pojasnitev dinamike delovanja in končnih rezultatov Wargame-ov?
  • Kako nova dognanja uporabiti v procesih odločanja in pri postavljanju konkretnih strategij?

Izobraževanje bo vodila Bojana Korošec (BI-CALCULUS).

Komu je izobraževanje namenjeno?

Izobraževanje je namenjeno vsem, ki vas zanimajo različni pristopi pri oblikovanju poslovnih strategij. Analitikom, strategom in tudi odločnim operativcem.

Februarski Taktik bo potekal v torek, 16. februarja, med 15:00 in 16:00.
Kaj je Taktik?

DMS Taktik je spletno izobraževanje, na katerem se posvetimo točno določeni marketinški veščini, o kateri predava ekspert na svojem področju. Skozi izobraževanje udeleženci dobijo konkretno, praktično znanje o določenem področju, aktivnosti, orodju, platformi, kanalu …

Izobraževanje DMS Taktik je namenjeno tako tistim, ki želijo dobiti osnovno znanje o določenem marketinškem "mikro" področju kot tudi tistim, ki želijo osvežiti svoje znanje s pomočjo odličnega predavatelja.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam