Ko potrošniki brskajo po spletu, je največja verjetnost, da se jim bo pokazal prav naš izdelek, če bodo v iskalnik vpisali našo znamko. Tudi tisti, ki že glasovno nakupujejo, ga morajo zahtevati, sicer se bo pri trgovcih kot ponujen izdelek največkrat izpostavil PL. To sta le dva izmed razlogov, zakaj moramo zavedanje o blagovni znamki in njeno identiteto graditi tudi na spletu.
Živa Deu, vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi, in Tina Beckmann, vodja blagovne znamke, bosta na tokratnem Marketing TOPXu pokrili naslednje sklope:
Marketing TOPX Marketing TOPX je kombinacija predavanj in dela v skupini. Za leto 2022 smo znova pripravili bogat program z odličnimi predavatelji. Strokovne, interaktivne in uporabne vsebine, ki jih delijo vrhunski strokovnjaki na svojih področjih, so zagotovilo za vrhunsko osvežitev znanj, ključnih za opravljanje posla v današnjem času.