Program

Izobraževanje

Ko potrošniki brskajo po spletu, je največja verjetnost, da se jim bo pokazal prav naš izdelek, če bodo v iskalnik vpisali našo znamko. Tudi tisti, ki že glasovno nakupujejo, ga morajo zahtevati, sicer se bo pri trgovcih kot ponujen izdelek največkrat izpostavil PL. To sta le dva izmed razlogov, zakaj moramo zavedanje o blagovni znamki in njeno identiteto graditi tudi na spletu.

Živa Deu, vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi, in Tina Beckmann, vodja blagovne znamke, bosta na tokratnem Marketing TOPXu pokrili naslednje sklope:

  • Katere digitalne fronte je treba pokriti, da smo lahko pri online znamčenju učinkoviti?
  • Kako postavimo celostno strategijo (izbira kanalov, platform in ciljev).
  • Kako organizirati in strukturirati delo: več trgov, različne zrelosti trgov …
  • Katere so tako imenovane soft metrike, s katerimi merimo učinek kampanj, katerih končni cilj ni konverzija v obliki spletnega nakupa?
  • Sestava interne ekipe, sodelovanje z zunanjimi izvajalci
DMS Marketing TOPX bo potekal v ponedeljek, 16. maja, ob 16. uri (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana).

Kaj je Marketing TOPX?

Marketing TOPX Marketing TOPX je kombinacija predavanj in dela v skupini. Za leto 2022 smo znova pripravili bogat program z odličnimi predavatelji. Strokovne, interaktivne in uporabne vsebine, ki jih delijo vrhunski strokovnjaki na svojih področjih, so zagotovilo za vrhunsko osvežitev znanj, ključnih za opravljanje posla v današnjem času.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam