Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
Svoje izkušnje in vpoglede sta predstavila Nastja Horvat Ižanc (digitalna direktorica, OMG) in Jan Omahen (Digitalni kreativni direktor, Luna \TBWA). OMG je namreč uradni partner TikToka, zato za sodelovanje ne potrebujejo nobene vmesne agencije.
»TikTok je danes ena najbolj stroškovno učinkovitih platform z vidika organskega dosega. V TikTok svetu so mala podjetja tista, ki prehitevajo velike znamke, saj se znajo hitreje prilagoditi. Najboljše vsebine se ustvarijo takrat, ko se znamka obnaša eksperimentalno, agilno in igra vlogo malega podjetja. Takrat je v ospredju ustvarjalnost,« je dejal Jan Omahen.
TikTok se je res razvil iz aplikacije, preko katere so mladi tekmovali v viralnih izzivih, a je kmalu postal platforma za deljenje videov o trendih, npr. lepotnih, knjižnih, izobraževalnih. Danes ustvarjalci na TikToku objavljajo izobraževalne, zabavne in specializirane vsebine, ki oblikujejo trende in kulturo, je dejala Nastja Horvat Ižanc.
Ne drži niti trditev, da je TikTok aplikacija za mlade, saj jo uporablja 34 odstotkov mladih med 18. in 24. letom, a tudi nekaj manj kot 20 odstotkov ljudi med 25. in 44. letom ter enak odstotek ljudi, starih med 45 in 54 let. Če pogledamo z drugega vidika - najpopularnejše ciljne skupine z največjo kupno močjo (25-54 let) na TikToku najdemo več kot polovico.
TikTok je zagotovo inovativna platforma tako za uporabnike kot za oglaševalce, ker ponuja nove priložnosti za znamke, a ob tem zahteva določene prilagoditve in razumevanje. V Sloveniji pa še ne velja za velikega igralca, saj nima znatnega deleža v digitalnih oglaševalskih proračunih.
Za zdaj znamke z oglaševanjem previdno vstopajo na TikTok, velikih vsebinskih prilagoditev pa pri tem ne naredijo.
TikTok je platforma, znamka pa je zgodba na tej platformi. Znamke morajo najti način, kako v TikTokovem jeziku komunicirati svoje bistvo. TikTok namreč ne zahteva nove identitete, ampak zgolj nove načine pripovedovanja zgodb.
Avtentičnost pomeni, da znamka ostaja zvesta sama sebi, ne pa da se prilagaja kanalu, ki je sicer nekoliko bolj hiter in razigran kot drugi.
Kakovost vsebin definira občinstvo, ki definira, kaj deluje in kaj ne. Vsak ima ves čas pri roki telefon in začne ustvarjati zanimive vsebine. Vse, kar potrebujemo je nekaj doslednosti in nekaj poguma, ni pa potreben studio ali vrhunska oprema.
O TikToku lahko razmišljate kot o dnevniku vaše znamke. Če ste v dvomih ali začeti, Jan Omahen svetuje, da začnete in redno objavljate. Prav vsak vaš video ne bo viralen, a se bo vsebina, tudi zaradi povratnih informacij vaših sledilcev, izboljševala.
Primerjavo je bilo sicer zelo težko narediti, saj niso na voljo vsi potrebni podatki. Če se npr. primerja isti proračun in podoben doseg ter ciljna skupina, ki ju želimo doseči, je jasno, da so TikTok vplivneži še vedno precej ugodnejši (2:1).
Mlajša generacija namreč TikTok izkorišča zelo dobro, saj so mojstri hitrosti in avtentičnosti, ni tako velike težnje po popolnosti kot na Instagramu.
Nastja Horvat Ižanc in Jan Omahen sta v okviru Taktika razbila še deset mitov, v katere se lahko poglobite v DMS Labu.