Državno prvenstvo v marketingu. Prijavite vaše delo na Marketinško odličnost 2023!
TikTok je sprva veljal za aplikacijo za zabavno preživljanje prostega časa, a se je razvil v ponudnika zelo raznolikih vsebin, naj gre za zabavne, navdihujoče, informativne ali sproščujoče videe. Zadnji trend so po besedah Vite Jordan (Agencija 101), ki nam je recept za uspeh na TikToku zaupala na DMS-jevem Taktiku, t. i. ASMR videi – namenjeni sprostitvi.
Uporabniki TikTok obiščejo, ko si zaželijo sprostitve, ko imajo na voljo nekaj časa zase in ko si želijo oddahniti. »Na TT ne želimo gledati vsebin, ki so zatežene,« je dejala Vita Jordan in dodala, da omrežja ne obiščemo zaradi prodaje ali da bi nam nekdo z vsebinami trkal na vest. Četudi želimo ustvariti vsebine, ki so bolj prodajno naravnane ali izobraževalne, to storimo na uporabniku prijazen način, ki si bo vsebino z veseljem ogledal.
Kaj vse lahko počnemo ustvarjalci vsebin na TikToku:
Recept za uspešen nastop na TT po besedah Vite Jordan vključuje naslednje sestavine:
Vztrajnost – ne odnehamo, tudi če sprva ne gre, več videov pomeni večjo bližino uporabnikom.
Redno objavljanje – je potrebno za gradnjo prisotnosti, Vita svetuje vsaj večkrat na teden, če ne vsak dan.
Testiranje – preizkušanje novih stvari, pri čemer ne smemo izgubiti samih sebe.
Avtentičnost – pristnost je izjemno pomembna in zelo dobro sprejeta, nagrajena je resnična verzija nas samih.
Drugačnost – ne skušamo posnemati ostalih, ampak izkoristimo svoje prednosti.
Vita nam je kot primer zabavne vsebine na TikToku pokazala video, v katerem nogometaš Christiano Ronaldo podobno kot parfum preizkuša vonj bureka. In kako je z avtorskimi pravicami v takem primeru? Vita Jordan pravi, da bi prikaz Ronaldovega videa lahko šteli kot deljenje, na kar je drug uporabnik dodal svoj del vsebine. Vsebine se na TikToku po njenih besedah ustvarja na sto in en način, pogosto pa so uporabniki pri tem izjemno kreativni.
Celotno predavanje Vite Jordan si lahko ogledate v DMS Labu, kjer boste izvedeli še: