TikTok je omrežje z največjo vpletenostjo uporabnikov, ki tam v povprečju preživijo več kot uro in pol na dan. Za znamke, ki želijo pritegniti predvsem mlade, je prisotnost na TikToku nujna.

Državno prvenstvo v marketingu. Prijavite vaše delo na Marketinško odličnost 2023!

TikTok je sprva veljal za aplikacijo za zabavno preživljanje prostega časa, a se je razvil v ponudnika zelo raznolikih vsebin, naj gre za zabavne, navdihujoče, informativne ali sproščujoče videe. Zadnji trend so po besedah Vite Jordan (Agencija 101), ki nam je recept za uspeh na TikToku zaupala na DMS-jevem Taktiku, t. i. ASMR videi – namenjeni sprostitvi.

Uporabniki TikTok obiščejo, ko si zaželijo sprostitve, ko imajo na voljo nekaj časa zase in ko si želijo oddahniti. »Na TT ne želimo gledati vsebin, ki so zatežene,« je dejala Vita Jordan in dodala, da omrežja ne obiščemo zaradi prodaje ali da bi nam nekdo z vsebinami trkal na vest. Četudi želimo ustvariti vsebine, ki so bolj prodajno naravnane ali izobraževalne, to storimo na uporabniku prijazen način, ki si bo vsebino z veseljem ogledal.

ALI STE VEDELI?
• TikTok ima med družbenimi omrežji največjo vključenost na objavo (ang. engagement).
• Devet od desetih uporabnikov TikTok odpre večkrat dnevno.
• V povprečju uporabniki na TikToku preživijo več kot uro in pol na dan.
• TikTokerji radi sledijo najnovejšim trendom in tudi ustvarjajo nove.
• V Sloveniji je več kot 600.000 uporabnikov TikToka, med njimi prevladujejo mlajši uporabniki.

Kaj vse lahko počnemo ustvarjalci vsebin na TikToku:

  • Ustvarimo različno dolge videe.
  • Video lahko opremimo z glasbo iz glasbene knjižnice.
  • Ustvarimo lahko video iz več slik, ki se izmenjujejo ter jim dodamo različne filtre.
  • Z videi lahko odgovarjamo na vprašanja sledilcem ali pa mi postavimo vprašanje.
  • Videu lahko dodamo zvočni posnetek, besedilo, efekte, nalepke, lahko lepotno obdelamo video …
  • Če nam kak del videa ni všeč, ga lahko obrežemo in posnamemo na novo.
  • Naložimo lahko story video, ki po 24 urah izgine ali oddajamo v živo.

Recept za uspešen nastop na TT po besedah Vite Jordan vključuje naslednje sestavine:

Vztrajnost – ne odnehamo, tudi če sprva ne gre, več videov pomeni večjo bližino uporabnikom.

Redno objavljanje – je potrebno za gradnjo prisotnosti, Vita svetuje vsaj večkrat na teden, če ne vsak dan.

Testiranje – preizkušanje novih stvari, pri čemer ne smemo izgubiti samih sebe.

Avtentičnost – pristnost je izjemno pomembna in zelo dobro sprejeta, nagrajena je resnična verzija nas samih.

Drugačnost – ne skušamo posnemati ostalih, ampak izkoristimo svoje prednosti.

»Če si vnaprej pripravimo plan objav na TT, se tega plana tudi držimo.« Vita Jordan
Vita Jordan svetuje: Najboljše aplikacije za načrtovanje TikTok objav.

Vita nam je kot primer zabavne vsebine na TikToku pokazala video, v katerem nogometaš Christiano Ronaldo podobno kot parfum preizkuša vonj bureka. In kako je z avtorskimi pravicami v takem primeru? Vita Jordan pravi, da bi prikaz Ronaldovega videa lahko šteli kot deljenje, na kar je drug uporabnik dodal svoj del vsebine. Vsebine se na TikToku po njenih besedah ustvarja na sto in en način, pogosto pa so uporabniki pri tem izjemno kreativni.

Celotno predavanje Vite Jordan si lahko ogledate v DMS Labu, kjer boste izvedeli še:

  • Katera so ključna pravila ustvarjanje vsebin na TikToku?
  • Kako na TikToku nastopiti kot znamka in kako ga izkoristiti v svoj prid?
  • Kako se TikToka lotevajo znamke v Sloveniji in kako v tujini?
  • Na kakšne načine lahko na TikToku dosežete svoje ciljne skupine?
  • Kako urejati vsebine?
  • Kaj je »TikTok made me buy it« trend in kako ga doseči?
  • Kakšna so pravila o uporabi glasbe, s katero opremite videe?
  • Ali je v Sloveniji mogoče oglaševanje na TikToku?
VČLANI SE
Posnetek DMS Taktika je za člane DMS na voljo v digitalni knjižnici - v DMS Labu (klik na fotografijo vas vodi tja).

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam