Program

Dogodek

Digitalni marketing postaja vse pomembnejši tudi v B2B okolju. Spletna mesta niso več le spletne kopije katalogov, podjetja in njihovi zaposleni komunicirajo prek LinkedIna in drugih družbenih omrežij, mnoga podjetja odlično uporabljajo orodja vhodnega (inbound) marketinga, v zadnjem času pa tudi pogovornega marketinga.

Zaradi aktualne zdravstvene situacije se je tudi za podjetja, ki imajo terenske prodajalce, delo precej spremenilo. Sejmi in konference so odpovedani, kaj pa zdaj? Se bodo marketinški proračuni zmanjšali ali se bodo preusmerili v razvoj digitalnih orodij in in vzpostavitev digitalnih procesov? S predavateljico Jasno Suhadolc (Actuado) smo govorili tudi o tem.

Na webinarju je Jasna predstavila:
  • zakaj so chatboti pravzaprav zelo primerni za B2B marketing,
  • uporabo videa pri prodaji,
  • webinarje za izobraževanje ciljnih javnosti,
  • komuniciranje z vplivneži v B2B marketingu,
  • e-poštni marketing, personalizacija in marketinška avtomatizacija,
  • marketing prek partnerjev (channel marketing),
  • integracijo različnih orodij (martech stack),
  • nekaj predlogov, kaj lahko podjetja naredijo takoj.
Posnetek webinarja je za člane DMS na voljo v DMS Labu. Podroben vsebinski povzetek webinarja lahko preberete na povezavi.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam