Program

Dogodek

Izzivi, povezani s spoštovanjem elektronske zasebnosti posameznika (p)ostajajo ena od osrednjih poslovnih tem in jih najdemo na prvih mestih med vsemi aktualnimi trendi. V Sloveniji je v veljavo je stopil nov zakon o varstvu osebnih podatkov - ZVOP-2, ukinjajo se piškotki, v ospredje prihajajo lastni podatki (first party data), uveljavljajo se strožji standardi zasebnosti. Na že drugem skupnem dogodku Društva za marketing Slovenije, IAB Slovenija, Infohiše in Slovenske oglaševalske zbornice se bomo dotaknili različnih izzivov elektronske zasebnosti.

  • Na praktičnih primerih bomo med drugim predstavili številna orodja, s katerimi si lahko pomagate pri vaših digitalnih izzivih.
  • Pregledali bomo najpomembnejše novosti zakona o varstvu podatkov. Ena od njih je pristojnost Informacijskega pooblaščenca za izrekanje globe ob kršitvah.
  • Pogledali bomo tudi v prihodnost - izvedeli bomo, kaj nas na področju varovanja podatkov še čaka in kako se na to lahko začnemo pripravljati že danes.

Z nami bodo številni strokovnjaki, ki podrobno spremljajo področje varstva osebnih podatkov in elektronske zasebnosti. Predstavljamo vam prve goste: Jaka Repanšek (RePublis, predsednik Oglaševalskega razsodišča), Boštjan Špetič (Outbrain), Bojana Pleterski (Info hiša) in Zoran Savin (IAB Slovenija).

PROGRAM DNEVA E-ZASEBNOST:

Kako (na novo) urediti varstvo podatkov?

  • 12:00 - 12:15 Uvodni pozdrav
  • 12.15 - 12.35 Kaj prinaša ZVOP-2 res novega? Bojana Pleterski, Info hiša
  • 12.35 - 13.00 Evropsko digitalno desetletje: pripraviti se moramo že danes! Jaka Repanšek, RePublis, predsednik Oglaševalskega razsodišča
  • 13:00 - 13:15 Nekaj tehničnih trikov za marketinški vsakdan, Primož Govekar, Info hiša

Katere so alternative za Google Analitics?

  • 13:15 - 13:35 Matomo - the open we alternative, Ronan Chardonneau, Matomo implementation consultant
  • 13:35 - 13:55 Piwik PRO - Kako do sistema, ki ima zasebnost na prvem mestu, Anže Hribar, iPROM

Odmor

  • 13:55 - 14:20 Kava, sok in dobra volja  

Kaj še lahko pričakujemo v prihodnosti?

  • 14:20 - 14:40 Kako smo implementirali TCF2.0 in kaj smo pridobili? Uroš Žižek, Castoola
  • 14:40 - 15:00 Kako si predstavljam prihodnost? Boštjan Špetič, Outbrain
  • 15:00 - 15:50 Okrogla miza: Zakaj se bomo morali obravnave podatkov lotiti bolj strateško in kako nam lahko obstoječa orodja pri tem pomagajo? Z nami bosta Rinalda Klemenčič (Zavarovalnica Sava) in Boštjan Špetič (Outbrain). Pogovor vodi Zoran Savin, direktor IAB Slovenija.

Pridružite se nam 23. februarja ob 12.00 v konferenčni dvorana B123 v pritličju Tehnološkega parka (Tehnološki park 19). Dogodek bo trajal od 12.00 do 16.30.

Dogodek je namenjen članom DMS, IAB Slovenija, SOZ in gostom Info hiše, prijavnine ni. Na dogodku bomo še posebej veseli tistih, ki se z zgornjimi izzivi srečujete pri svojem delu.

Zapolnili smo vsa prosta mesta. Če vas zanima udeležba na dogodku, nam lahko pišete na info@dmslo.si in obvestili vas bomo o morebitni sprostitvi mest.

Tukaj lahko preberete, o čem smo se pogovarjali lani na prvem skupnem dogodku Društva za marketing Slovenije, IAB Slovenija, Infohiše in Slovenske oglaševalske zbornice: Kako učinkovito tržiti in hkrati spoštovati zasebnost kupca?

Skupni dogodek organizacij: Društvo za marketing Slovenije, IAB Slovenija, Info hiša in Slovenska oglaševalska zbornica.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam