Na junijskih marketinških ponedeljkih smo obdobje epidemije potisnili v zgodovino in se posvetili prihajajočim mesecem, ki bržkone prinašajo številne poslovne izzive. Če smo na zadnjem marketinškem ponedeljku gostili Matjaža Grma, direktorja trženja in prodaje v podjetju Adria Mobil, pa smo tokrat pogledali, kaj se dogaja v popolnoma drugačni industriji. V našo družbo smo povabili Tomaža Arha, vodjo strateškega marketinga in razvoja v Mlekarni Celeia.
Z gostom smo govorili o tem, kako se bodo v naslednjih mesecih vedli uporabniki in kakšne bodo posledice. Katere kategorije bi lahko padale, kaj lahko za preprečitev padca naredijo marketingaši, je potrebno staviti na nove izdelke ali na cenovne akcije ali na nekaj povsem tretjega? Razmišljali smo tudi o tem, kaj se sedaj dogaja s spletno prodajo in kakšna bo prihodnost prodaje po digitalnih kanalih? To so nekatera izmed vprašanj, smo jih zastavili tokratnemu gostu.
Izobraževanje je namenjeno vsem, ki vas zanima, kaj se bo v prihodnjih mesecih dogajalo na področju FMCG-ja. Vabljeni vsi, ki vas zanima pogled izkušenega makretingaša na spremembe vedenja uporabnikov. Marketinški ponedeljki so namenjeni članom DMS in so zanje brezplačni. Na dogodek lahko člani povabijo prijatelja, ki (še) ni član DMS.
Mesečna srečanja Društva za marketing Slovenije, ki so na sporedu vsak zadnji ponedeljek v mesecu, smo preselili v online svet in jih spreminili v marketinške ponedeljke. Naredili smo še korak več in tako z vami ne bomo samo vsak zadnji ponedeljek v mesecu, ampak do nadaljnjega vsak ponedeljek ob 15:00!
Marketinški ponedeljki so 30-40 minutni spletni pogovori na aktualno marketinško temo. Vsak ponedeljek druga tema. Vsak ponedeljek drugi sogovorniki. A vsak ponedeljek natanko ob 15:00 in z možnostjo vašega sodelovanja z vprašanji ter komentarji.