Na oktobrskem Marketing TOPX izobraževanju gostimo Tilna Travnika, strokovnjaka, ki je v zadnjih petih letih uspešno preobrazil vodstva in ekipe v več kot 20 podjetjih tako doma kot v Veliki Britaniji. Predavatelj bo na izobraževanju razmišljal o go to market strategijah: lansiranju produktov, različnih strategijah vstopov na trge, prilagajanju stopnjam razvitosti trga, o ciljnih trgih, "USP-jih", prodajnih kanalih in novih načinih uporabe kanalov, redefiniciji produkta oziroma storitve …
Na samem uvodu se bo predavatelj dotaknil aktualnega teoretskega okvirja "go-to market" strategij. Predaval bo o tem, kaj sploh pomeni vstop na trg in kdaj lahko govorimo o tem, predstavil bo krivuljo vstopa na trg in naredil pregled tehnik vstopa. Izvedeli bomo tudi, katere so kritične kontrolne točke, ki nam dajejo določene podatke o tem, kako uspešni smo pri vstopu na novo tržišče.
Po uvodu se "zakopljemo" v primere (ki so lahko tudi vaši konkretni) in na njih ugotavljamo:
Marketing TOPX je kombinacija predavanj in dela v skupini. Za leto 2019 smo znova pripravili bogat program z odličnimi predavatelji. Strokovne, interaktivne in uporabne vsebine, ki jih bodo delili z nami, so zagotovilo za vrhunsko osvežitev znanj, ključnih za opravljanje posla v današnjem času.